21.12.11

Makaronowe choineczki

Przeglądając przeróżne internetowe inspiracje świąteczne natknęłam się na ręcznie robione choinki z makaronu. Niezwykle spodobały mi się takie dekoracje, ujęły mnie swoją prostotą i zarazem elegancją. Można je dowolnie ozdabiać wg własnego uznania.
Potrzebne są:
v     Karton, tektura albo inny sztywny papier, z którego wykonujemy stożek- choinkę,
v     Pistolet do klejenia na gorąco,
v     Makaron- najlepiej najtańszy, kształt dowolny,
v     Ewentualnie gwiazdki, kokardki albo perełki do ozdabiania,
v     Farba w sprayu- kolor również wg własnych upodobań

I do dzieła!
Zaczynamy od wykonania stożka papierowego, do którego będziemy przyklejać gorącym klejem makaron.
Ja rozpoczęłam od spodu i po kolei dodawałam kolejne rzędy makaronu, aż po sam czubek choinki.



Po zakończeniu klejenia choinka jest gotowa- wystarczy spryskać ją farbą i ewentualnie dodać ozdoby.
Moje choinki posiadają tylko kokardkę na szczycie, gdyż chciałam żeby były jak najprostsze i nie przesadzone.
A oto efekt końcowy:



Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger