7.12.11

Powrót i paczka z BU

Postanowiłam wreszcie, po prawie roku nieobecności na blogu trochę go odkurzyć i na nowo reaktywować :-)
Mam nadzieję, że uda mi się w miarę często zamieszczać nowe posty. A więc zaczynamy…

Na pierwszy ogień świeża sprawa, czyli paczka z Biochemii Urody. Otrzymałam ją dzisiaj po 2 tygodniach oczekiwania (to dla mnie zaskoczenie, bo ostatnim razem czekałam dokładnie 3 tygodnie od złożenia zamówienia).



Moje zamówienie obejmuje następujące specyfiki:

  • Olej tamanu ekologiczny,
  • Peeling enzymatyczny z bromelainą (3 opakowania, bo 2 z nich powędrują do świątecznych prezentów dla mamy i siostry),
  • Olejek myjący pomarańczowy (dla mamy),
  • Puder bambusowy,
  • Serum antyoksydacyjne z wit. C









Od jutra zaczynam testowanie i po jakimś czasie na pewno pojawi się recenzja tych produktów.
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger