6.1.12

Skarby 2011 cz.1

Dzisiaj wpis, w którym pokażę moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji w minionym 2011 roku. Bez zbędnego rozpisywania się- zaczynamy!

  • Balsam do ciała Be Beauty z Biedronki- kosztuje całe 4,99 zł i świetnie nawilża moją skórę po kąpieli, a do tego jeszcze ładnie pachnie.



  • Bioderma Sensibio płyn micelarny do demakijażu- używam go regularnie od początku 2011 roku i jestem nim zachwycona! Sporo było już recenzji na jego temat, więc napiszę tylko, że to kosmetyk warty polecenia, choć niestety drogi :-(



  • Pomadka ochronna Bebe – najlepsza do nawilżania ust, moja recenzja tutaj.



  • Regenerujący krem do rzęs L`biotica- moje rzęsy po nim odżyły! Recenzja również w najbliższym czasie.


  • Serum migdałowe Biochemia Urody – kwas migdałowy w nim zawarty świetnie złuszcza moją skórę, twarz wygląda po kuracji znacznie lepiej.



  • Żel do mycia twarzy Normaderm Vichy- w kwietniu zeszłego roku natrafiłam w aptece na promocję 400 ml w cenie 200 ml i od razu się skusiłam. Używam go do teraz wieczorem do mycia twarzy i w mojej ocenie produkt ten sprawdza się znakomicie.



To by było na tyle w kwestii kosmetyków pielęgnacyjnych. W następnym poście pokażę faworytów makijażowych.

Miłego dnia!
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger