17.4.12

Promocje??? Uwielbiam! :-D

Dzisiaj podzielę się z Wami ciekawą promocją, którą spotkałam w Sephorze. Nie bywam zbyt często w tej drogerii i zazwyczaj kupuję tam tylko perfumy. Teraz nadarzyła się okazja do jej odwiedzin, bo skończył mi się krem do twarzy i już od jakiegoś czasu polowałam na mazidło z Sephory, więc okazja była idealna.
W niedzielę ruszyłam więc na zakupy. Moim celem był lekki krem nawilżający marki Sephora, o którym sporo dobrego się naczytałam. 



Nie wybierałam więc zbyt długo, wzięłam 50 ml słoiczek kremu i ochoczo ruszyłam w stronę kasy, a tam… miła niespodzianka! Okazało się, że posiadacze karty Sephora w promocji mogli nabyć identyczny krem, ale w tubce 30 ml za 15 zł (przeceniony z 30 zł!), jakże się ucieszyłam, że za 2 tubki 30 ml zapłaciłam tylko 30 zł, a nie 59 zł za 50 ml:-) Uwielbiam takie promocje!
  
Zbliżenie na skład:



Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do obserwowania
Yzma
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger