1.6.12

Mały zakup

Przygotowując się powoli do wakacji postanowiłam zaopatrzyć się w filtr ochronny do twarzy. Wstyd się przyznać, ale na co dzień nie używam kremów z filtrami, a raczej do tej pory nie używałam. Postaram się to zmienić. 
Poza tym bałam się zapychania, bielenia twarzy i błyszczenia. 
Mam nadzieję, że wreszcie znalazłam to, czego szukałam tak długo. Zdecydowałam się na kupno Kremu Ochronnego Do Twarzy SPF 30 od firmy Soraya. 



Wiem, że jest on szeroko dostępny i niedrogi. Ja złowiłam go w hipermarkecie Auchan za 11,99 zł.





Na różnych portalach pojawia się sporo dobrych recenzji na jego temat, więc skusiłam się.
Na razie nie testowałam go na twarzy. Mogę tylko stwierdzić, że ma on lekką konsystencję, pięknie pachnie, a po wypróbowaniu na dłoni wchłonął się całkowicie i nie pozostawił białej, tłustej warstwy. To mi się podoba!
Szersza recenzja produktu pojawi się za jakiś czas, po przetestowaniu go na wakacjach w ostrym (mam nadzieję) słońcu.
Dajcie znać jakie są Wasze ulubione filtry do twarzy.


Pozdrawiam
Yzma
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger