21.11.12

Flos-Lek BeEco Biocertyfikowany Krem Głęboko Nawilżający

Witajcie!
Właśnie kończę opakowanie kremu, który pokazywałam Wam przy zakupach jakiś czas temu, czyli Biocertyfikowany Krem Głęboko Nawilżający od firmy Flos-Lek.



Jest to kosmetyk organiczny, posiada certyfikat EcoCert. Słoiczek zawiera standartowo 50 ml produktu, cena jaką za niego zapłaciłam to 31,99 zł w SuperPharm.
Krem ma bogatą, gęstą konsystencję, zapach jest niezbyt przyjemny, ale też naprawdę słabo wyczuwalny.
Po nałożeniu na twarz wchłania się błyskawicznie i to do całkowitego matu. Skóra nic a nic się nie błyszczy, twarz jest idealnie zmatowiona, pomimo, iż nie jest to krem typowo matujący.



Moja twarz miała tendencję do przetłuszczania się, więc krem ten był dla mnie idealny- szczególnie w ciepłe dni
Po aplikacji cera była wyraźnie nawilżona, uczucie ściągnięcia po wcześniejszym oczyszczaniu mijało. Krem nie zapchał mojej skóry, nie podrażnił jej i był bardzo wydajny, bo wystarczył mi na ok. 3 miesiące codziennego używania.

Polecam ten produkt szczególnie dla osób o tłustej lub mieszanej cerze- myślę, że doskonale spisze się na tych typach skórnych. Niestety osoby o suchej cerze nie będą zadowolone i z pewnością nawilżenie okaże się zbyt słabe.

Mój słoiczek lada dzień wyląduje w koszu, ale myślę, że na okres letni kupię krem Flos Leku ponownie.
Póki co czeka mnie poszukiwanie nowego kremu, który mnie nie zapcha i doskonale nawilży moją skórę w trakcie zbliżającej się zimy.

Pozdrawiam
Yzma
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger