16.12.12

Coraz bliżej Święta..., czyli o moich dekoracjach świątecznych

Najwyższa pora zająć się dekoracjami świątecznymi. Wyciągnęłam większość rzeczy z zeszłego roku, kilka dokupiłam i oto, co mi wyszło:

- stroik świąteczny na duży stół, klasyczny i tradycyjny, z igliwiem, bombkami i świecą




- kompozycja na mały stół, nieco bardziej nowoczesna, z wykorzystaniem wiaderka cynkowanego i sztucznej kuli z bukszpanu, z brokatowymi gałązkami i srebrnymi gwiazdkami




- w oknach wiszą bombki ozdobione sztucznymi gałązkami igliwia oraz kokardami






- wykorzystałam także zeszłoroczne choinki makaronowe, o których możecie przeczytać tutaj KLIK



No, teraz u mnie zrobiło się już naprawdę świątecznie. Brakuje jeszcze tylko zapachu pierniczków, za produkcję których już niebawem się zabieram :-)


A o dekoracjach zeszłorocznych możecie przeczytać TU

Pozdrawiam Was
Yzma
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger