Kolejna wyprawa do DM :-)

08:00


Tak jak przypuszczałam- szał zakupów w DM ogarnął mnie całkowicie. Chyba nigdy wcześniej nie zaopatrzyłam się taką ilość kosmetyków w ciągu tak krótkiego czasu. A moje łupy ostatnio znowu się powiększyły… :-)
Na swoje usprawiedliwienie mam jednak to, że odwiedziny w DM zaproponował mi mąż, któremu też się spodobały tamtejsze zakupy, więc czuję się rozgrzeszona ;-)

Zakupy są dużo skromniejsze niż poprzednio. Są to oczywiście same potrzebne i niezbędne do mojego funkcjonowania produkty ;-)



- kolejna pomadka ochronna Alverde, tym razem wersja nagietkowa


- szampon Alverde Hibiskus & Aloes do włosów suchych i zniszczonych


- korektor Alverde


- nagietkowa emulsja do mycia twarzy Alverde


Część ze zdobyczy już testuję i pierwsze recenzje pojawią się wkrótce :-)

Zobacz także:

16 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno naskrobię co nieco o wszystkim :-)

      Usuń
  2. Oh zazdroszcze tych produktów :( ja bym cały sklep wykupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierz mi, że gdybym mogła sobie na to pozwolić to też nie poprzestałabym na tych zakupach ;-)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napaliłam się na niego pod wpływem dobrych recenzji i mam nadzieję, że też będę zadowolona :-)

      Usuń
  4. czekam z niecirpliwościa na wszystkie recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) szkoda że mój mąż nie mam takiego zapału na zakupy kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój się obkupił w produkty Balei i od razu mu przypasowały, więc chce więcej :-D

      Usuń
  6. Mój TŻ płacze przy każdym wyjściu nawet po zakupy "do lodówki"... szczęściara! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, nie używałam jeszcze niczego z Alverde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś DM zawita do nas, więc będzie okazja :-)

      Usuń

Obserwatorzy