Akcja promocyjna Vichy:-D

18:03

Otrzymałam niedawno maila od firmy Vichy z informacją o nowej kampanii reklamowej, w której firma rozdaje darmowe zestawy próbek do przetestowania. 
Próbki są całkowicie darmowe i możemy odebrać je w wybranych aptekach (lista TUTAJ). Bardzo się ucieszyłam i stwierdziłam, że na pewno skorzystam z tej akcji, bo bardzo chcę wypróbować krem Idealia. Kilka dni temu odebrałam swój zestaw i z chęcią wypróbuję całą jego zawartość:-)



Dodam jeszcze, że dostępne są dwa zestawy: różowy dla młodej cery i srebrny dla cery dojrzałej. Zachęcam do testowania! 
Pozdrawiam 
Yzma

Zobacz także:

15 komentarze

  1. A u mnie kurczę już ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mam żadnej z tych aptek blisko siebie .. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szczęście- aż 6 aptek w pobliżu:)

      Usuń
  3. W pobliżu mnie nie ma aptek biorących udział w testowaniu, chlip chlip...
    Może w środę dorwę coś na mieście

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na to opakowanko... została mi jedna apteka w pobliżu... ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jutro idę na polowanie. Może się u mnie coś jeszcze uchowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawik ja dziś mam zamiar jechac i odebrac zestawik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odwiedziłam kilka aptek i w żadnej już nie było. Rozeszły się pierwszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. niedawno widział reklamę tych pudełeczek do testowania:) mam krem z tej marki i jestem zadowolona daje świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w aptece, ale skończyły im się zestawy buuuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskuję więc, żem szczęściara;)

      Usuń
  10. W moim miejscie zestawy byly od czwartku aptekach. Jak dzisiaj (6dni pozniej ;P) w jednej zapytałam czy moge taki komplecik otrzymac to Pani wybuchła mi w twarz smiechem i powiedziala ze juz w czwartek wszystko sie rozeszlo, natomiast w innej, bardziej na uboczu aptece dostalam próbki bez problemu i nawet mialam wybor pomiedzy kolorami. Dlatego spróbujcie polować na testerki w aptekach mniej oblezonych :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy