Balea Krem do stóp z 10% zawartością mocznika

09:00

Ten krem do stóp był moim „must have” na liście zakupów. Słyszałam o nim wiele dobrego, więc chciałam się przekonać czy faktycznie jest taki genialny. Powiem krótko: JEST GENIALNY.




Moje stopy raczej nie doznają ode mnie pielęgnacyjnych pieszczot i jakoś specjalnie o nie nie dbam. Raz na jakiś czas pozbywam się zrogowaciałego naskórka i natłuszczam je. To wszystko.
Teraz postanowiłam poświęcić im trochę więcej uwagi i smarować stopy częściej. Krem z mocznikem od Balei świetnie się sprawdza. Stopy są miękkie i wygładzone oraz dobrze nawilżone.
Krem znajduje się w miękkiej tubce o pojemności 100 ml.



Na pewno dobrze się spisze u każdego. Jest niedrogi ( ok. 6,70 zł) i wydajny. Zapach delikatny i słodkawy, niezbyt przyjemny, konsystencja gęsta i kremowa. Wchłanianie u mnie mocno średnie, dlatego nakładam go głównie wieczorem przed pójściem spać.
W zasadzie to wszystko, co można o nim napisać. Po prostu fajny krem:-)
Dodam jeszcze tylko, że z powodzeniem można go używać również do suchej i szorstkiej skóry rąk:-)

Jeżeli nie macie dostępu do DM, a szukacie czegoś dobrego do stóp to polecam Wam gorąco maść o nazwie Hasceral- jest również fantastyczna. Zawiera mocznik i działa keratolitycznie na zrogowaciały naskórek. Można ją dostać w aptece za kilkanaście złotych.

Pozdrawiam!

Zobacz także:

19 komentarze

  1. tak czułam, że to będzie fajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zachwycona jak ja:)

      Usuń
  3. No wiedziałam, że jak Balea, to musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niestety niekoniecznie, bo buble też się im zdarzają:( Na szczęście ten krem do nich nie należy:)

      Usuń
  4. oj nie iałam go ale z checią wytestowałabym jego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go! Nic tak nie zmiękcza stóp i dłoni przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niestety zapomniałam napisać, że resztki zawsze wsmarowuję w dłonie:)

      Usuń
  6. nie mam dostępu do DM, a przydałoby się coś na stopy. Ja jedynie mogę szukać innych kremów w Rossmannie albo Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest ogromny, choć ostatecznie kosmetyki Balei można zamówić w internecie:)

      Usuń
  7. I kolejny kosmetyk ląduje na liście zakupów i chyba tzeba się będzie wybrac do Niemiec..
    Teraz męczę krem z Scholl'a i jakiś dziwny jest, a drogi jak cholera..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scholl to droga marka, ale podobno dobra. Ja niczego od nich nie próbowałam

      Usuń
  8. Wygląda nieźle. Jeśli będę pamiętać, to zwrócę na niego uwagę przy następnej wizycie w dm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go spróbować, bo to świetny produkt w niewielkiej cenie:)

      Usuń
  9. Kolejna pozycja na liście "na co zwrócić uwagę w DM, jeśli tylko się tam wybiorę" - a lista długa jest, oj długa

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś największą baleową kusicielką jaką 'znam' ! :))
    fajny ten kremik musi być! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy