Kilka zdjęć z ostatniego miesiąca...

15:00

Lubię czytać/oglądać Wasze posty, w których pokazujecie jak minął Wam czas, dlatego postanowiłam spróbować pokazać Wam jak to u mnie wyglądało:-)



  • nowe zdobycze książkowe





  • ulubione kapciochy

  •  własna produkcja :-)

  • pierwsze w życiu własnoręczne pierogi :-) wyszły pyyyysznie!



  • to lubię!



  • oczywiście zakupy i wielkie testowanie :-D

Mniej więcej tak w skrócie minął mi ostatni miesiąc. Teraz już z górki do wiosny :-D

Ps. Dołączyłam mój blog do portalu http://blogikosmetyczne.eu/, na którym możecie przeczytać o najnowszych wpisach blogerek kosmetycznych :-) Zapraszam!

Ps. 2 ;-) To mój setny post na blogu :-D

Zobacz także:

20 komentarze

  1. Ciacho i kawa. To jest to o czym teraz marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejuu, jakie kapciuch świetne!
    a cóż to za ciasto 3bit? krówka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana 3bit to ciasto w którym na dole są herbatniki, potem masa śmietanowa, na tym masa krówkowa a na wierzchu wiórki czekoladowe :) Przynajmniej moja mama tak robi :)

      Usuń
    2. To zwykła kremówka :) dumna jestem, bo własnej roboty :-D

      Usuń
    3. hehe, Ewo, ja już różne 3bity widziałam :P jeden niepodobny do drugiego, ale wszystkie 3 bity ;)

      No to bardzo apetycznie ta kremówka wygląda :))

      Usuń
    4. troszkę się rozwalała:( ale była jadalna ;-)

      Usuń
  3. Pierogi - dla mnie bomba, babcia robi jutro, bo ja mam nieczynną rękę na 6 tygodni... :/
    Kapciuchy masz przeurocze! osobiście jednak jestem maniaczką bosych stóp ^^
    Już nie wspomnę o pysznościach, które sprawiły, że zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam pierogi! najlepsze robi moja mama, ale staram się jej dorównać jak tylko mogę :)

      Usuń
  4. Dołączam do wielbienia pierogów;) Kocham je-> ruskie, ze szpinakiem... wszystkie!:D Pozdrawiam malinową koleżankę i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  5. 100? a ja tu pierwszy raz!
    Witam koleżankę z Malinowego Klubu - dołączam do obserwujących i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tych dwóch wielkich siat z DM! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kapcie świetne!!!!
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam niemiecki z Pawlikowską:) Kapcie są słodkie a pierogi uwielbiam:) Zwłaszcza ruskie i z kaszą gryczaną i mięsem. Choć inne też lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy