Pomadka Wibo Eliksir

11:03

Przed kilkoma miesiącami kupiłam w Rossmannie pomadkę Eliksir od Wibo, o której już dawno miałam zrobić notkę, ale zwyczajnie zapomniałam.
Teraz nadrabiam zaległości, bo była to moja ulubiona pomadka "zimowa" i muszę o niej napisać. 



Pomadka była taniutka i kosztowała niecałe 6 zł, mój odcień to 09, czyli głęboki, ciemny burgund. 





Opakowanie jest plastikowe i niezbyt solidne, napisy zdążyły się już zetrzeć, ale pomadka sama w sobie jest rewelacyjna. Konsystencja jest niezwykle miękka i nawilżająca, do tego bardzo dobrze napigmentowana. Usta po jej użyciu są mocno nawilżone i błyszczące, nie ma potrzeby nakładania pod nią balsamu ochronnego, bo na pewno szminka od Wibo nie przesuszy naszych ust.

Zdjęcia w sztucznym świetle:






W świetle naturalnym pomadka prezentuje się tak:



Kolor jest mocny, dlatego pomadka dość długo utrzymuje się na ustach, nie ściera się tak szybko jak jasne odcienie, poza tym schodzi równomiernie.
Za tą cenę jakość jak dla mnie jest rewelacyjna i z wielką ochotą przygarnęłabym jeszcze inne kolory, gdybym nie miała tylu pomadek zalegających w moim zbiorze...

Próbowałyście tych pomadek? Które kolory polecacie?

Pozdrawiam serdecznie
Yzma

Zobacz także:

33 komentarze

  1. Bardzo soczysty ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. te pomadki są świetne! Osobiście miałam 05, ale inne kolory też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjrzę się innym odcieniom:)

      Usuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje :) choć ja unikam akurat takich ciemniejszych odcieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ten odcień bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ale ja będę jej używać tylko w okresie jesienno-zimowym, bądź na wieczór. Teraz będę się pomału przerzucać na bardziej wiosenne kolory:)

      Usuń
  5. Ładna, ale nie mój kolor. I nie podoba mi się opakowanie... wygląda tandetnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można mieć wszystkiego za 5,99 zł :)

      Usuń
  6. Oglądałam ten kolorek, ale wydawał mi się strasznie ciemny.
    Ale widzę, że na ustach prezentuje się bardzo ładnie i o wiele jaśniej niż przypuszczałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach na pewno jest jaśniejszy niż w opakowaniu

      Usuń
  7. Mam ją właśnie w tym odcieniu. Formuła rewelacyjna, opakowanie tandetne aż boli. Ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chwalę sobie te pomadki - mam 06 i 05 i obydwie wersje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zerknąć w takim razie na te kolorki:)

      Usuń
  9. A ja jakoś wciąż nie mogę przekonać się do mocniejszych akcentów na ustach na co dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero niedawno przekonałam:)

      Usuń
  10. Ja mam numerek 5. Myślałam ze ten kolor będzie trochę inaczej wyglądał na ustach. Jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. huhu, jaki żywy kolorek, ja bym się na taki nie odważyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie się prezentuje ten odcień :)
    ja mam kolorek 08 i jestem z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie użytkowniczki są z nich zadowolone:)

      Usuń
  13. kolor niestety zupelnie nie moj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny kolor :) Ostatnio chciałam się skusić na tę pomadkę w Rossie - tyle dobrego o niej słyszałam i czytałam na blogach - ale wszystkie były rozmemłane, albo połamane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Rossmann nie dba o zabezpieczenie kosmetyków:(

      Usuń
  15. Wow! Ale intensywny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mój kolor, ale wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana przez http://paradoxaraz.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award-moj-pierwszy-tag.html
    Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy