Znowu zakupy... Balea, Alverde, Wibo

15:44

Za sprawą mojej siostry znalazłam się ponownie w drogerii DM, dlatego poczyniłam znowu nieplanowane zakupy...




  • dokupiłam do kompletu odżywkę nadającą połysk Balea

  • dorwałam jeszcze żel z limitowanki Balea o zapachu migdału i wiśni

  • w koszyku wylądował jeszcze suchy szampon od Balea

  • na koniec dorzuciłam zestaw od Alverde- szampon i odżywkę z migdałem i olejkiem arganowym

Dodatkowo wzięłam również klika rzeczy dla Was, więc spodziewajcie się wkrótce rozdania :-D
Uchylę odrobinę rąbka tajemnicy...




Udało mi się także zdobyć słynny lakier blogerki i youtubowiczki Oleski, na którego polowałam bezskutecznie od czwartku. W końcu dorwałam ostatnią sztukę w czwartym z kolei odwiedzonym Rossmannie, yeah :-D



Pozdrawiam!

Zobacz także:

16 komentarze

  1. Gdybym miała pod nosem DM, to bym z pewnością szybko zbankrutowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że mi to grozi... na szczęście wypłata przede mną:)

      Usuń
  2. Będę czekać na recenzje produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już w trakcie ostrych testów:)

      Usuń
  3. Czekam na produkty do włosów :) Nie spotkałam się w Olsztynie z Baleą a strasznie mnie interesują te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że czasem można je spotkać w sklepach z niemiecką chemią, więc może je tam znajdziesz:)

      Usuń
  4. Lakier śliczne, idealnie wpasował się w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest naprawdę obłędny:)

      Usuń
  5. strasznie chciałabym wypróbować czegoś z DM, będę wyczekiwać rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię lakiery wibo :)
    ciekawa jestem recenzji odżywki z Balea :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię lakiery Wibo, ale ten nowy jest średni pod względem jakości...

      Usuń
  7. Daj znać jak się sprawdzi suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech mi ktoś wybuduje pod nosem DM, plisss :)
    świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też:-D ale taki, w którym będzie szafa P2 ;-)

      Usuń
  9. Ale świetne rzeczy :) Zazdroszczę ;) Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy