Termiczny lakier od Ferity

08:00

W zeszłym miesiącu dorwałam w Hebe termiczny lakier z firmy Ferity. Byłam strasznie ciekawa tego cudaka i już miałam kliknąć go na Allegro, kiedy moim oczom ukazał się on w gazetce Hebe. Wiedziałam, że czym prędzej muszę pognać po niego!
Wybór nie był zbyt wielki, ale lakierów było jeszcze sporo.
Do domu wrócił ze mną lakier w odcieniu Lollipop, kosztował 4,99 zł. Jest to lakier "Made in China" :-)


Buteleczka jest malutka (4,2 ml) i dość fikuśna, bo przypominająca kredkę. 


Kosmetyk ten śmierdzi dość intensywnie, znacznie mocniej i nieco inaczej niż zwykłe lakiery. Pędzelek jest mały, ale w przypadku moich krótkich paznokci sprawdził się całkiem dobrze. Nałożyłam na niego top coat SV i wysechł szybciutko, bez zarzutów. Utrzymywał się u mnie prawie 7 dni :-)



Mój lakier w buteleczce jest mocno różowy, śmiało można go nazwać neonowym. Po nałożeniu na paznokcie pod wpływem ciepła naszych rąk przechodzi w odcień bladoróżowy aż do prawie białego koloru...




Kiedy moje ręce były zimne kolor znowu stawał się mocno różowy...
TUTAJ KOLOR PO JAKIŚ 5 DNIACH OD APLIKACJI (mocno już widać odrost paznokcia, ale kolor trzymał się idealnie).
Stwierdzam, że to fajny i dość śmieszny gadżet, który pozwala naszemu otoczeniu na orientację w temperaturze naszego ciała ;-)
Fajnie, że w końcu sama mogłam przetestować to mazidło, jednak na tym jednym się zakończy i większej ilości tych cudaków nie kupię.

A Wy używałyście już lakierów termicznych? Co o nich sądzicie?

Yzma

Zobacz także:

29 komentarze

  1. wow... robi wrażenie :D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym go przetestowała :) podoba mi się, ale jedna buteleczka takiego lakieru wystarczyłaby mi na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam go spróbować, ale na tym jednym poprzestanę:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Leć do Hebe, albo klikaj na Allegro:)

      Usuń
  4. ja wybrałam neon disco, ale to była wielka pomyłka... krycie praktycznie zerowe jedynie efekt ultrafioletu, nie chodzę jednak na imprezy więc to zbędna rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff to dobrze, że go nie wzięłam, bo też miałam na oku te neonowe

      Usuń
  5. Ale świetny :) Ja mam zawsze zimne ręce, więc cały czas byłby różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak jest:) żeby pokazać jasny odcień musiałam ogrzewać ręce pod wodą;)

      Usuń
  6. sliczne opakowanie i piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie i kolor są słodkie:)

      Usuń
  7. Nie używałam, ale podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne to :) no i się opłaca się :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z opłacalnością to raczej średnio, bo pojemność jest malutka...

      Usuń
  9. Podoba mi się :) Ma bardzo fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. może jeszcze w Hebe będą dostępne:) a jeśli nie to na Allegro na pewno je dorwiesz:)

      Usuń
  11. Fajny patent, a urocze opakowanie jeszcze bardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej o tym nie słyszałam, szkoda ,że u mnie nie ma Hebe bo z chęcią skusiłabym się na taki gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy