Wiosenny makijaż #1

07:00

Majówkowa pogoda niestety nie rozpieściła nas w tym roku, dlatego na jej przekór postanowiłam nasmarować coś kolorowego i pozytywnego na moim oku...



W makijażu oczu użyłam dwóch cieni z Inglota oraz jednego z Kobo:
- na wewnętrznej części powieki znajduje matowa żółć od Kobo nr 103 Sunny Day
- na środku rozbielona nieco przeze mnie morska zieleń z Inglota nr 316
- w zewnętrznym kąciku powieki i w załamaniu matowy fiolet Inglot nr 386
- dolna powieka podkreślona również cieniem Inglot 
- na linii wodnej biała kredka Essence
- na linii rzęs delikatna kreska kredką Avon Super Schock 
- rzęsy wytuszowane tuszem Lovelu Curling Pump Up
- baza pod cienie pochodzi z firmy Hean



Twarz:
- krem BB Skin79 Oriental Gold Plus
- pod oczami korektor Alverde
- puder bambusowy z Biochemii Urody
- na policzkach cień do powiek z limitowanej edycji Essence Cute As Hell




Usta:
- pomadka ochronna Alverde
- matowa pomadka Essence w odcieniu Velvet Rose




Na co dzień nie mogę sobie pozwolić na taki zwariowany make-up oczu, ale od czasu do czasu lubię zaszaleć:-)








Co myślicie o takim kolorowym makijażu? Hot or not?
Pozdrawiam
Yzma

Zobacz także:

20 komentarze

  1. Świetny makijaż.Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie dobralas kolory! podoba mi sie ze nie zapomnialas o dolnej powiece! pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zapominam:) choć tuszu na mojej dolnej powiece nie lubię;)

      Usuń
  3. Przepiękna tęcza na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł wielu osobom do gustu:)

      Usuń
  4. taka tęcza na oku :) pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy tęczowo-wiosenny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, delikatnie i wiosennie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie mi się podoba :) jest kolor, ale na tyle subtelny że pasuje do każdego stroju i okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi:) jednak dziwnie się czułam wychodząc w nim z domu;)

      Usuń
  8. świetnie dobrałaś kolory ;) podoba mi się, że nie zapomniałaś o dolnej powiece ;) pięknie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo sympatycznie i niesamowicie rozwesela twarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to zdecydowanie pozytywny makijaż, wielu się spodobał:)

      Usuń
  10. W Twoim wydaniu zdecydowanie hot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super Ci to wyszło, jak tylko moje oczy wyzdrowieją z pewnością zmaluje coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy