Zakupy majowe :-D

15:30

Dzisiaj post z moimi majowymi zdobyczami kosmetycznymi.

  • na początek zrobiłam zapasy wycofywanego płynu micelarnego BeBeauty
  • w moje ręce w końcu wpadła szczotka Tangle Teezer

  • będąc w DM zrobiłam skromne zakupy: szampon z Balei z serii Professional oraz balsam do ciała o zapachu mango

  • postanowiłam zaopatrzyć się w suszarkę do włosów i wybór padł na Philips ThermoProtect Ionic

  • w Rossmannie pojawiły się produkty Aussie, więc bez wahania kupiłam słynną 3 minutową maskę do włosów. Poza tym do internetowego koszyka wpadł olejek rewitalizujący do włosów Himalaya

  • w Hebe skusiłam się na nowy tusz, który jest ostatnio polecany w blogosferze: Eveline Volume Celebrities Mascara

  • od dawna kusiły mnie podkłady mineralne, więc skusiłam się na kilka próbek ze strony Annabelle Minerals 

  • moja kolekcja lakierów mocno się powiększyła w maju, zwłaszcza w wyniku promocji w Hebe na lakiery z Essie (kupiłam słynny top coat Good to go oraz lakiery Mint Candy Apple, Watermelon, Tart Deco, Peach Daiquiri, Lovie Dovie), poza tym kupiłam jeszcze szaro-lawendowy lakier od Lovely

  • produktów do ust również kilka mi przybyło: na Allegro kliknęłam pomadkę NYX Orange Soda, a rossmannowa promocja zaowocowała w następujące pomadki: Wibo Eliksir nr 05, Rimmel Apocalips w kolorze Nova oraz dwie pomadki Bourjois z serii Rouge Edition nr 09 i 11

  • w Marionnaud dorwałam w końcu produkty theBalm: bronzer Bahama Mama, a za połowę ceny dokupiłam róż Hot Mama

I to by było na tyle z moich kosmetycznych zakupów:)
Chętnie poczytam co nowego pojawiło się u Was, więc piszcie śmiało :)
Yzma




Zobacz także:

32 komentarze

  1. Ale genialne rzeczy kupiłaś! Aż nie mogę się zdecydować, co jest najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zrobieniem zapasu tego micelka, ale jak zapytałam w "mojej" Biedronce, tam nic o wycofaniu tego produktu nie wiedzieli. Więc dałam spokój na razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu Biedrach już go nie uświadczysz :-(

      Usuń
  3. czytałam ostatnio na jakimś blogu że ponoć wcale nie wycofują tego płynu micelarnego :) że chyba tylko ma się zmienić opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by była świetna wiadomość. Ja czytałam, że info jest potwierdzone i jednak wycofują:-(

      Usuń
  4. Ooo zakupy udane :)
    Szkoda że wycofują te płyny micelarne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane jak najbardziej :) Ja też ubolewam nad tym faktem, ale na razie ratują mnie zapasy;)

      Usuń
  5. Świetne zakupy aż nie wiem co mi się najbardziej podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię maskę Aussie. Zazwyczaj nie wierzę w cuda w 3 minuty, ale ta się sprawdza naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, ale oczekiwania mam spore:)

      Usuń
  7. Świetne nowości, czekam na recenzje :)
    U mnie pojawiło się wiele nowych rzeczy m.in różany peeling do ust Pat&Rub, który ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy płyn z biedronki faktycznie zostanie wycofany ... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo się przekonamy...

      Usuń
  9. Świetne zakupy. Muszę kiedyś wypróbować tą odżywkę z Aussie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stoi już ponad 2 tygodnie nieruszona, czas wypróbować...

      Usuń
  10. kupiłam swój pierwszy płyn z biedronki i od pierwszego użycia pokochałam go.
    szkoda, że go wycofują. zrobiłaś mega zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tą cenę ten płyn jest świetny:)

      Usuń
  11. Mint Candy apple i Watermelon <3 ach te Essiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego masz.

    Tangle Teezer polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak sprawuje się Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy