Czerwcowe zakupy

09:00

W tym miesiącu niewiele nowości mam do pokazania- cóż kryzys finansowy w pełni ;-)


  • upragniony rozświetlacz Mary Lou od TheBalm
  • żel antycellulitowy Nivea Q10



  • olejek do włosów Sesa o zapachu egzotycznym

  • lakier do ust Rimmel Apocalips w kolorze Stellar

  • pomarańczowa pomadka Barry M nr 54

  • beżowa kredka Max Factor

  • peeling do stóp Tony Moly

  • pędzle Joursna- podróbka słynnych Real Techniques

  • zestaw Veet Easy Wax do depilacji ciepłym woskiem


I to już wszystko, co przybyło mi w czerwcu. Obawiam się, że kryzys nadal trwa i lipcowe zakupy również będą raczej minimalistyczne:)
Pochwalcie się koniecznie co Wy kupiłyście w czerwcu!




Zobacz także:

23 komentarze

  1. najbardziej ciekawa jestem chyba pędzli no i tego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy, ciekawa jestem co powiesz o zapachu sesy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję Veet Easy Wax do depilacji ciepłym woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo pojawi się recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wosk mnie przeraża... narobiłam sobie nim siniaków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rzeczy zdarzają się początkującym i z czasem jest coraz lepiej :-)

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam tego olejku! Rozświetlacz też mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku jeszcze nue używałam, ale rozświetlacz jest boski!

      Usuń
  7. zazdroszczę rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się w niego zaopatrzyć' bo jest rewelacyjny:-)

      Usuń
  8. też skusiłam się na te pędzle:) ciekawa jestem czy są fajne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za tą cenę są świetne:-)

      Usuń
  9. Ciekawe zakupy. Najbardziej zaintrygowały mnie pędzle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W czerwcu tak szałałam, że w lipcu mam nadzieję nie kupić nic nowego ;) Oby się udało :)
    Z Twoich łowów mam aż cztery rzeczy, czyli Pędzle rozświetlacz, Sesę i kredkę. Najbardziej mnie zainteresował Veet, więc będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej zaciskam pasa;-) faktycznie sporo rzeczy się pokrywa:-)

      Usuń
  11. ciekawi mnie ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. żadnego z tych produktów nie znam, więc chętnie poczytam recenzje :)
    a pomadka ma ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy