Essie Tart Deco

20:00

Dzisiaj pokażę Wam szybko co ostatnio często gości na moich paznokciach.

To Essie w kolorze Tart Deco, który jest cudnym, idealnie brzoskwiniowym odcieniem. Szczególnie teraz, w cieplejsze dni ślicznie się prezentuje na paznokciach. Kolor jest żywy i mocny, baaardzo przyciąga spojrzenia ;-)


 Generalnie jeszcze wspomnę tylko, że bardzo polubiłam lakiery z Essie i obecnie na okrągło tylko nimi maluję paznokcie. Mają fajną, kremową i bezdrobinkową konsystencję, a dzięki szerokiemu pędzelkowi z łatwością maluję nimi paznokcie.



Wytrzymałość jest dobra, po pomalowaniu top coatem nie mam żadnych odprysków przez kilka dni.


Jedyny minus to cena, choć ja poczyniłam dobry interes i skorzystałam z ostatniej promocji w Hebe. W ten sposób stałam się posiadaczką kilku pięknych kolorów, które oczywiście niedługo zaprezentuję ;-)

Chętnie przeczytam co sądzicie na temat Essie i jakie kolory ewentualnie polecacie :-)



Zobacz także:

15 komentarze

  1. Piekny essiaczek :) ja mam na razie tylko 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio strasznie spodobały mi się takie kolorki :) ten jest świetny, taki świeży :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Ja właśnie mam na paznokciach mój nowy nabytek turquoise & caicos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ukochany Essiak :) https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/602033_319391428188082_271166296_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor :) Uwielbiam Essiaki i Tart Deco chodzi za mną od dawna :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy