Lipcowe okazje!

15:00

Z reguły pojawiają się u mnie zbiorcze posty zakupowe pod koniec miesiąca, ale kilka dni temu natrafiłam na świetne okazje, które zasłużyły na to, by je pokazać już teraz.

- zakupy z Marionnaud, czyli róż Frat Boy z theBalm i tonik do skóry tłustej i mieszanej- za całość zapłaciłam bagatela 8 zł! (za poprzednie theBalmowe zakupy otrzymałam bon na 35 zł)


- rewelacyjne obniżki w Empiku zaowocowały kilkoma nowościami do domu: wazon (7,50 zł), mlecznik (4,45 zł), kubki (4,45 zł)


Jeżeli macie informacje o jakiś ciekawych obniżkach to piszcie- chętnie poczytam i być może jeszcze skorzystam;-)



Zobacz także:

15 komentarze

  1. Bardzo ciekawy kształt wazonu, mam nadzieję, że w empiku są też przecenione pudełka, jestem ich ogromną fanką :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy pudełka są przecenione, ale jest sporo obniżek:-)

      Usuń
  2. kubek w kropki jest prze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to chciałam napisać! :))) I róż bym chciała zobaczyć ^^

      Usuń
  3. Chyba wybiorę się do Empiku, sprawdzę, co mają ciekawego w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele fajnych gadżetów przecenionych o 50% :-)

      Usuń
  4. Muszę się do Empiku wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fajne przeceny w Empiku :) Muszę zajrzeć, może coś fajnego znajdę też dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wazonik z Empiku jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uff na szczęście przeszłam obok tych wyprzedaży z Empika obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wazon niebanalny :D
    szkoda, że nie mam blisko do empiku (a może dobrze, mój portfel na pewno to lubi) :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy