Neonowe usta? Apocalips Stellar!

14:00

Witajcie!
Szybko pokażę Wam jak na moich ustach prezentuje się kolejny lakier do ust Rimmel Apocalips w kolorze Stellar.


Jest to piękna, bardzo intensywna, moim zdaniem trochę neonowa czerwień z domieszką pomarańczu. Jakość jest identyczna jak przy poprzednim kolorze NOVA (RECENZJA)- szminka utrzymuje się dość długo, nie wysusza moich ust, łatwo się aplikuje i świetnie podkreśla urodę.


Minusem jest znowu przyklejanie do włosów, dlatego noszę ją raczej tylko kiedy upinam włosy.


 Bardzo polubiłam oba Apokalipsy za wyrazisty kolor i doskonałą pigmentację, dlatego kuszą mnie jeszcze inne kolory…

Które odcienie polecacie?



Zobacz także:

22 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. warto mieć taki kolor w kolekcji:-)

      Usuń
  2. Ale piękna czerwień!
    Cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie przyciąga wzrok innych:-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jeden z najładniejszych z całej serii:-)

      Usuń
  5. piękny kolor, ale ja się wstydzę chodzić w takich ustach ( nie wiem czemu)

    w takim razie pokażę Tinta niebawem ;) dziś kupiłam następnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma się czego wstydzić-trzeba nosić:-)

      Usuń
  6. Genialny i wyrazisty kolor ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem. Koniecznie muszę wypróbować ten lakier do ust ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny!
    Jednak ja nie odważyłabym się tak pomalować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona szminka niezwykle dodaje pewności siebie:-) poza tym to klasyk:-)

      Usuń

Obserwatorzy