Wyprzedażowe podsumowanie

12:00

Uwielbiam wszelkie promocje i co roku zawsze uzupełniam braki w mojej szafie podczas sezonowych wyprzedaży.
Tego lata przybyło mi sporo nowości, choć ogólnie rzecz biorąc przeceny były dość słabe w większości sklepów.
Nadszedł czas na podsumowanie moich zakupów, wśród których znajdują się naprawdę okazyjne zdobycze.

  1. Torebki:
-         karmelowy shopper (ufundowany przez męża z okazji kolejnej rocznicy ślubu)

-         mała czarna listonoszka (Sinsay, cena regularna 49,90 zł)

-         czarna torba L`Credi (TK Maxx, przecena z 340,00 zł na 79,90 zł)

  1. Buty:
-         sandały koralowe (CCC, cena regularna 39,90 zł)- dokupiłam też czarne, bo są mega wygodne

-         miętowe baleriny (Metro, cena regularna 42,99 zł)

-         neonowo-pomarańczowe baleriny (Centro, cena regularna 29,99 zł)

  1. Ciuchy:
-         kombinezon (Terranova, przecena z 79,99 zł na 29,99 zł)

-         luźna bluzka w geometryczne printy (New Yorker, przecena z 59,90 zł na 9,95 zł)

-         łososiowa bluzka (House, cena regularna 29,99 zł)

-         pomarańczowa koszulka (New Yorker, przecena z 59,90 zł na 9,95 zł)

-         koralowa bluzka (Bershka, przecena z 44,90 zł na 29,90 zł)

-         koszula w kratę (H&M, przecena z 79,90 zł na 30 zł)

-         marynarska bluzka w paski (Sinsay, cena regularna 19,99 zł)

-         sweterek w pasy (House, przecena z 59,90 zł na 29,99 zł)

-         jeansowa koszula (Sinsay, cena regularna 69,90 zł)

-         koszulki na ramiączkach (H&M, cena regularna 19,90 zł)

-         luźne bluzki (New Yorker, przecena z 39,90 zł na 29,90 zł)

-         bluzka (Cropp, przecena z 89,90 zł na 49,99 zł)

-         żakiet (New Yorker, przecena z 119,90 zł na 39,90 zł)

-         miętowa marynarka (Reserved, przecena ze 149,90 zł na 49,99 zł)

-         zielono-miętowa marynarka (Lovelywholesale, cena regularna 11$)

-         błękitna marynarka (Bershka, przecena ze 139,90 zł na 59,90 zł)

-         kobaltowa spódnica midi (River Island, przecena z 99 zł na 30 zł)

-         miętowa spódnica maxi (Allegro, przecena z 49,90 zł na 19,90 zł)

-         brązowa spódnica maxi (Ebay, cena regularna 4,5 £)

Teraz przydałaby mi się jeszcze nowa szafa ;-)
A Wy co upolowałyście na tegorocznych wyprzedażach?



Zobacz także:

21 komentarze

  1. Kolekcja pokaźna :) Świetne rzeczy kupilaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zakupy, szczególne ten sweterek w niebieskie paski i balerinki :)
    ja też byłam na wyprzedażach i jestem równie zadowolona :)

    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem usatysfakcjonowana zakupami:-)

      Usuń
  3. świetne rzeczy same ;) strasznie podoba mi sie koszula jeansowa, bluzka w geometryczne wzory i sweterek w paski i bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy! najlepsza bluzka w paski Sinsay i koszula w krate H&M. Musze sie wybrac do Sinsay! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą koszulę polowalam długi czas:-)

      Usuń
  5. ładna ta torebka z Sinsay :)miętowa marynarka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rzeczy :) Szczególnie podoba mi się torba TK Maxx i listonoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ale super zakupy, świetne aż Ci zazdroszczę bo ja już od dawna tak nie zaszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :D Szczególnie torebki! Mój nie pozwala mi kupować tylu na raz, ale ja mogę mieć co miesiąc nową XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię torebkowe zakupy, choć ewidentnie mam fioła na punkcie butów:-)

      Usuń
  9. Sporo tego! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy