Balea Professional - profesjonalista w łazience?

18:19

W ciągu ostatniego roku Balea stała się w mojej łazience wiodącą marką. Polubiłam ich żele pod prysznic, balsamy oraz produkty do włosów.
Teraz denkuję zestaw z szumnie nazwanej linii profesjonalnej- szampon i odżywkę nadającą włosom gładkość i blask. Producent zapewnia, że produkty te są polecane przez fryzjerów.



Opakowania są wykonane z miękkiego plastiku, zarówno szampon jak i odżywka znajdują się w plastikowych tubach (szampon 250 ml, odżywka 200 ml).


Szampon ma biały, perłowy kolor, SLS-ów mu nie brakuje ;-) Konsystencja jest bardzo gęsta i zbita. Pachnie rzeczywiście tak fryzjersko i „profesjonalnie”. Z myciem włosów radzi sobie poprawnie- bardzo dobrze się pieni, domywa czuprynę i łatwo się spłukuje. Na mojej skórze głowy nie wyrządził żadnych szkód. Nie plącze również włosów.



Odżywka ma również biały kolor, jest dość gęsta i pachnie identycznie jak szampon. Nakładam ją od razu po myciu włosów i trzymam jakieś 15-20 min, potem spłukuję.
Niestety efekt działania jest u mnie mizerny. Włosy nie są wygładzone ani nawilżone, większego blasku również nie zaobserwowałam.




Generalnie szampon i odżywka są bardzo przeciętne i nie robią z moimi włosami nic...
Jest to pierwszy włosowy zestaw od Balei, na którym się zawiodłam. Na pewno nie kupię ponownie tych produktów i z ulgą pozbędę się pustych opakowań po nich. Wiem, że chwalicie z tej serii odżywkę w czarnym opakowaniu i na pewno przy najbliższej okazji ją kupię.

Jeśli używałyście tego zestawu dajcie znać co o nim sądzicie :-)




Zobacz także:

17 komentarze

  1. nie miałam ich ale mam nadzieję, że kiedys wypróbuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę nie tą, ale też z serii Professional i też nie robiła nic konkretnego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mocno przesadzili z tą "profesjonalną" nazwą:-)

      Usuń
  3. ja mam dwa szampony z serii Professional, w niebieskim i czarnym opakowaniu i całkiem dobrze się spisują, ale bez szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków do włosów Balea, ale wiem już po co nie sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sparzyłam się tylko na tym ;-)

      Usuń
  5. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) a SLSy wszędzie są, już powoli się z nimi oswajam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie robią mi żadnej krzywdy :-)

      Usuń
  7. Mam czarny szampon i go lubię choć teraz w okresie jesienno - zimowym, mam wrażenie że trochę szybciej przy nim przetłuszczają mi się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego muszę koniecznie spróbować :-)

      Usuń
  8. spodziewała, się zachwytów, ale i tak produkty balea są dla mnie bardzo kuszące

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji używania tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy