Jesienny strój dnia

11:00

Dzisiaj krótko i zwięźle. Pokażę Wam jak ubrana ostatnio lubię śmigać na co dzień. Zdjęcia były zrobione pod koniec września, ale outfit jest jak najbardziej jesienny i postanowiłam pokazać te fotki.

Mimo, że kocham eleganckie stroje i wysokie obcasy 
to jednak nie mogę sobie na nie pozwolić zbyt często 
i zdecydowanie częściej można mnie spotkać tak ubraną:



- jegginsy Bershka
- bluzka Sinsay
- kurtka Orsay
- buty „no name”
- torba – prezent od męża

Pozdrawiam ciepło!

Zobacz także:

17 komentarze

  1. O tak, ja też najczęściej śmigam w płaskich butach, choć uwielbiam obcasy :) Niestety, mam za dużo latania i chyba bym się zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po jakiejś godzinie wysiadają nogi...

      Usuń
  2. świetny strój :) taki bardzo mój, bo sama uwielbiam plaskie buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie cierpiałam płaskich butów a teraz je uwielbiam:-)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz, nie ma nic przesadzonego z tej stylizacji :) na pewno nie wstydziłabym się tak wyjść

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paski! b. ładna torebka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny strój, podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super torebka :) a gdzie Twoja głowa ?:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy