Październikowe nowości

09:30

Ostatnio moje zakupy (podobnie jak zużycia) są bardzo skromne, ale w październiku wpadło mi w ręce kilka nowych rzeczy :-)


  1. Na Biochemii Urody złożyłam kolejne już zamówienie. Kupiłam:
- żel hialuronowy 1%
- mój ukochany puder bambusowy
- masło shea

  1. W Superpharm skorzystałam z kuponów rabatowych i do koszyka wrzuciłam:
- krem Effaclar Duo
- antyperspirant Lady Speed Stick
- wodę termalną Uriage


  1. Z Korei przyleciał do mnie krem BB Super Plus Vital od Skin79 

  1. W Hebe skusiłam się na kolejny lakier Essie oraz suchy szampon Batiste

    5. Odwiedziłam również drogerię Natura i zdecydowałam się na słynny jedwab w płynie od Green Pharmacy


Używałyście któregoś z moich nowych nabytków?




Zobacz także:

22 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze go nie próbowałam. Do tej pory używałam effeclar k

      Usuń
  2. mnóstwo rzeczy! mnie mama zabiłaby za nowe kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście już nie mam takich problemów, a mąż nie protestuje ;-)

      Usuń
  3. Ten jedwab w płynie mnie interesuje, więc czekam na recenzje x

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedwab jest naprawdę rewelacyjny :) A z Batiste też mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, że jest bardzo fajny:-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przydatny i sprawdza się w wielu sytuacjach:-)

      Usuń
  6. właśnie chce zrobić dokładnie takie samo zamówienie na BU :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zapowiada się, że to będzie również mój niezbędnik :-)

      Usuń
  8. W końcu chciałabym suchy szampon od Batiste :) Kupię! Za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie dotarły do nas i można je kupić stacjonarnie :-)

      Usuń
  9. Lady Speed Stick i Uraige bardzo lubię :) Czekam na kilka słów więcej o kosmetykach z BU, bo sama mam w planach złożenie zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest genialny, używam go już od długiego czasu i ciągle uzupełniam zapasy :-) o reszcie napiszę jak potestuję :-)

      Usuń
  10. dziękuję bardzo:)
    miło mi:)

    co powiesz może na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor essie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy