Grudniowe zakupy + prezenty!

11:30

W grudniu moje zakupy dotyczyły głównie prezentów dla innych, ale wpadło mi kilka nowych rzeczy do kosmetyczki.


  • Po tym jak blogosferę obiegły zdjęcia nowych serii lakierów od Golden Rose postanowiłam, że muszę kupić i je wypróbować. Najbardziej spodobały mi się: lakier z serii Carnival w kolorze 01 oraz top coat z serii 3D Glaze w kolorze 09
  • W niedalekim mieście otwierali nowe Hebe, więc podjechałam tam po nowe Essiaki w promocji 2 za 1, wybrałam: Sole Mate i Play Date

  • Podjechałam także do czeskiego dm-u by uzupełnić małe braki. Do koszyka wpadły mi następujące kosmetyki: pomadki ochronne Alverde, pianka do mycia twarzy Alverde, odżywka Oil Repair Balea i szampon Balea Volume


W Wigilię spotkała mnie również miła niespodzianka i dostałam niespodziewaną paczuszkę od Tołpy, a w niej same dobroci:


A teraz pochwalę się tym, co znalazłam pod choinką w tym roku:

- perfumy: Moschino I Love Love oraz Burberry Brit



- złoty łańcuszek z uroczą zawieszką w kształcie koniczyny



- czarny zegarek Geneva



- książki

było też troszkę słodyczy i pieniądze, ale tego pokazywać nie będę ;-)

Tak czy siak bardzo się ucieszyłam ze wszystkich prezentów i już tęsknię za Świętami...







Zobacz także:

28 komentarze

  1. oddawaj wszystko :P tyle wspaniałości, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zakupy/paczuszki.prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości !! BALEA !! :D SUPEr

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery z brokatem są świetne chyba sobie taki sprawię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie ten biały prezentuje się ciekawie :-)

      Usuń
  5. Otwarcie Hebe w Jastrzębiu ? :) Och, gdybym miała autko, to często bym wpadała do Bohumina ;) Odżywkę z Balei mam, jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Essiaki to łupy z Hebe w Jastrzębiu :-) a w dm w Bohuminie jestem już stałą klientką ;-D

      Usuń
  6. Super prezenty. Oj choruję na te kosmetyki Balei;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście mam blisko do czeskiego dm, ale też mam nadzieję, że w końcu i do nas zawita ta drogeria...

      Usuń
  7. Piękne Essiaki i ślicznie zapakowane prezenty :) Z odżywki Balea z olejkiem arganowym będziesz zadowolona, jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się z tymi prezentami jak nigdy ;-)

      Usuń
  8. Same wspaniałości :) Mam identyczny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drugi zegarek tej firmy i pewnie nie ostatni, są świetne :-)

      Usuń
  9. ale pięknie zapakowane prezenty :-)
    w przyszłym roku muszę się zaopatrzyć w szary papier i do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! starałam się żeby wyszło jak najładniej ;-)

      Usuń
  10. Mój zegarek! :)

    Piękne te lakiery... i kosmetyki Balea... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. There are certainly a couple more details to take into consideration, but thank you for sharing this information.
    >jeuxactu

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy