Kultowy Colossal na rzęsach mych...

14:00

Kilka miesięcy temu skorzystałam z promocji w Super Pharm i kupiłam tusz Maybelline Thw Colossal Volum Express w wersji Smoky Eyes. Cena była bardzo kusząca ( 9,99 zł), więc nie wahałam się ani chwili, bo zawsze chciałam spróbować kultowego „żółtego” tuszu od Maybelline.



Jak wiecie gustuję w tuszach niskopółkowych, bo moje rzęsy nie są wymagające. Po pierwszym użyciu maskary Colossal Volum byłam nieco zawiedziona, bo jej rzadka i wodnista konsystencja średnio się spisała. Postanowiłam jednak się nie zrażać i po kilku użyciach muszę stwierdzić, że tusz słusznie jest nazywany kultowym.



Szczoteczka jest klasyczna, prosta i dość szeroka. Bardzo dobrze radzi sobie z rozczesywaniem moich krótkich rzęs. 



Efekt jest taki, jakiego oczekuję, czyli wydłużone i podkręcone rzęsy w głębokim, czarnym kolorze.
Tusz się na szczęście nie osypuje i wytrzymuje na rzęsach w stanie nienaruszonym przez cały dzień.
Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu, bo Bioderma radzi sobie absolutnie ze wszystkim :-)



Na razie użytkuję tusz nieco ponad miesiąc, więc nie wiem jak z jego wydajnością, ale już zauważam spore wyschnięcie, więc szału w tej kwestii nie będzie.

Stwierdzam, że polubiłam tą maskarę, ale raczej zostanę przy tańszych tuszach, które u mnie sprawdzają się równie dobrze. No chyba, że znowu trafię go za niecałą dyszkę :-)





Zobacz także:

17 komentarze

  1. ja lubię mascary Maybelline :) w zasadzie są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię, zawsze jak jest promocja na niego to go kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam go dopiero pierwszy raz :-)

      Usuń
  3. Collosal to jeden z moich ulubionych tuszów do rzęs, do którego chętnie wracam, ale wersja klasyczna. Smokey Eyes też mi nie podspasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie próbowałam klasycznej wersji :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też za nimi przepadam, ale kupuję tylko na dużych promocjach ;-)

      Usuń
  5. 10zł? ;o aj! dlaczego nie widziałam tej promocji :(
    podoba mi się efekt na Twoich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było już dość dawno, ale pewnie SP co jakiś czas powtarza takie oferty :-)

      Usuń
  6. Pięknie wygląda, łądne masz rzęski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez go mam, fajny, ale, że tak powiem szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ale lubię takie szczoteczki

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy