Ojej, znowu olej! Alverde z czarną porzeczką i paczulą

18:27

Będąc w lutym w drogerii DM zaopatrzyłam się w słynny olejek z paczulą i czarną porzeczką od Alverde.
Naczytałam się o nim, że świetnie działa na włosy i dlatego też wrzuciłam go do mojego koszyka. Tym bardziej, że wszyscy ubolewali nad tym, że zostanie wycofany.


Olejek mieści się w szklanym opakowaniu z pompką (identyczne ma teraz Alterra). Zapach faktycznie urzekł mnie od pierwszego użycia. To prawdziwa, niezbyt chemiczna czarna porzeczka.




Od razu zaczęłam aplikować go na włosy, licząc na spektakularny efekt. Niestety takiego nie osiągnęłam. Ba! Nie osiągnęłam żadnego pozytywnego efektu… Moje włosy po umyciu stały się szorstkie, matowe i strasznie przesuszone.
Dałam olejowi szansę na włosach jeszcze kilkukrotnie, ale efekt za każdym razem był mizerny i słaby.


Teraz zużywam go do ciała, od czasu do czasu dodaję też odrobinę do kąpieli i do peelingów. Do tych celów sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Skóra jest odpowiednio natłuszczona, ale nie lepiąca (pod warunkiem, że użyjemy niewielkiej ilości olejku). Poza tym zapach jest dla mnie kojący i bardzo przyjemny.


Wydajność w tym wypadku jest bardzo duża, choć używam go nieregularnie. Jak skończę butelkę na pewno zaopatrzę się w jakąś oliwkę do ciała. Co polecacie?


Zobacz także:

20 komentarze

  1. Z chęcia wypróbowałabym ten olejek, marzy mi się taki, porzeczkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie obłędnie, ale już został wycofany

      Usuń
  2. Nie miałam go, ale z chęcią zakupię w przyszłości na spróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że został wycofany, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh myślałam że to coś super. Ale skoro szału nie ma to szukam dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom przypadł do gustu a mnie tak sobie :-)

      Usuń
  5. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/12/rozdanie-kosmetyczne.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dla zapachu bym go chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zapach jest niepowtarzalny :-)

      Usuń
  7. Miłe dla oka :) ♡
    Całuję, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    Ps. Mam prośbę.. bardzo prosiła bym o dodanie mojego bloga do Obserwowanych - gdy uzyskam 1000 obserwatorów, będę miała szansę na wymarzoną współpracę! Jeśli już się obserwujemy - przepraszam za niepokojenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawił mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś znowu będzie dostępny :-)

      Usuń
  9. Ojej, a ja też taka na niego napalona jestem :)))) Właśnie czytałam o nim same wspaniałości, a tu proszę, nie sprawdził się u Ciebie :/ Mimo wszystko chętnie bym wypróbowała, aby się przekonać jak u mnie by się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej już nie wypróbujesz, bo został wycofany spory czas temu :-(

      Usuń
  10. Mam w planach zakup tego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niedostępny. Napisałam w poście, że został wycofany rok temu :-)

      Usuń
  11. hmmm skoro twoja opinia jest negatywna o olejku to moze warto pare kropli dodawac go do maseczki ktora robisz na wlosy ? szkoda by sie marnowal :D http://wlosomaniakaroli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że właśnie dlatego go kupiłam, a moje włosy były po nim jak miotła...

      Usuń

Obserwatorzy