Wynik rozdania świątecznego!

15:00

Zgodnie z obietnicą ogłaszam dzisiaj wynik rozdania :-) Bardzo się cieszę, że zainteresowanie było tak duże, choć niestety kilka osób nie spełniło podstawowego warunku, jakim była publiczna obserwacja mojego bloga, dlatego też zostały one zdyskwalifikowane i nie brały udziału w losowaniu nagrody.



Nie przedłużając, ogłaszam wynik losowania, w którym nagrodę wygrywa:

Anna Hela

Gratuluję serdecznie! O zwycięstwie poinformuję Cię również w osobnym mailu, ale już teraz proszę o jak najszybsze podanie adresu do wysyłki. Mam nadzieję, że paczka dotrze jeszcze przed Świętami :-)


Wszystkim biorącym udział w rozdaniu serdecznie dziękuję za zgłoszenia i zapraszam w przyszłości do kolejnej zabawy!


Zobacz także:

28 komentarze

  1. gratuluje (i zazdroszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo ;) Ja dzisiaj zaprosiłam na moje urodzinowo-świąteczne rozdanie więc jeśli masz ochotę to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje... trzeba dalej szukać swojego szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;) I zapraszam do mnie na rozdanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, widzę, że świetne nagrody można było wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwycięzcy :) zapraszam do mnie na cudaczkowo.blogspot.com do jutra trwa małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej jaka fajna wygrana :) gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy