Bordeaux na paznokciach

13:10

Czerwień na paznokciach uwielbiam zawsze, wszędzie i w każdym wydaniu. Moim zdaniem to klasyk, który nigdy nie będzie obciachowy.
Ostatnio moim ulubionym odcieniem jest kolor czerwonego wina, który świetnie wpasował się w niedawne świąteczne klimaty.


 Taki kolor znalazłam w buteleczce Essie, w odcieniu o oczywistej nazwie „Bordeaux”. Na paznokciach wygląda bardzo klasycznie i elegancko. Kolor jest ciemny, zgaszony ale nasycony. 
To zdecydowanie jedna z moich ulubionych wersji zimowych paznokci!


Zobacz także:

26 komentarze

  1. Dla mnie trochę za dużo ma w sobie czerwieni, wolę takie ciemne bordo w stylu Sole Mate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ładny kolor:-) dzisiaj pomaluję nim pazury:-)

      Usuń
  2. Wyniki zostały wysłane do Firmoo. Oni ogłoszą Wam wyniki.
    Mieli zrobić to dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeden z ładniejszych w moim zbiorze:-)

      Usuń
  4. piękny- chyba jak każdy Essiak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie idealny na obecną porę roku:-)

      Usuń
  6. Szukałam go w drogeriach internetowych, ale wszędzie był wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam blisko do Hebe:-)

      Usuń
  7. fantastyvzny i zdecydowany kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię właśnie takie mocne odcienie:-)

      Usuń
  8. cudowne zdjęcia, kolor lakieru -piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez Ciebie będę musiała sobie kupić kolejny czerwony lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonych lakierów nigdy za dużo:-)

      Usuń
  10. na zdjęciu wygląda na zwykłą czerwień, ale i tak piękny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szafie Essie jest tyle czerwonych lakierów, że głowa mała:-)

      Usuń
  11. kolor piękny, mam podobny z Astora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciach, kolor wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy