Dobroci pod oczy prosto z Rosji

19:00

Na początku zeszłego już roku zaopatrzyłam się w spore zapasy rosyjskich kosmetyków. Wśród nich znalazł się krem-serum pod oczy Przedłużenie Młodości z serii Receptury Babuszki Agafii. Zaczęłam go stosować dopiero we wrześniu, dlatego pojawiam się dzisiaj z recenzją.



Serum jest przeznaczone dla osób w wieku 35-50 lat, jest produktem naturalnym, ziołowym. W składzie nie znajdziemy silikonów, parabenów, parafiny czy alkoholu.
Aktywne składniki serum to m.in. kompleks jagodowych aminokwasów z arktycznej maliny moroszki, maliny kamionki, borówki bagiennej, które mają za zadanie głęboko nawilżać skórę i przywrócić jej elastyczność.
Różeniec górski stymuluje regenerację komórkową skóry.
Dodatkowo w składzie znajdziemy arktyczny piołun, płucnicę śnieżną, ciemiernik, niebieski wrzos górski i trzcinę aleucką. 
Wszystkie te składniki mają za zadanie głęboko nawilżać, likwidować obrzęki i uelastyczniać skórę pod oczami.


Serum znajduje się w mało ekologicznej, plastikowej tubce o ogromnej pojemności 50 ml, cena wynosi ok. 17 zł. Otwór niestety jest dość duży i niepraktyczny, przez co wylewa się zawsze zbyt wiele produktu.
Serum ma bardzo lekką formułę, ma biały kolor i jest rzadkie, ale jednocześnie kremowe- konsystencja jest w zasadzie typowo emulsyjna. Zapach jest ziołowy i delikatny.
Używam go codziennie rano pod makijaż i sprawdza się do tego celu bardzo dobrze. Po nałożeniu wchłania się błyskawicznie i nie zostawia tłustej warstwy. Skóra jest wygładzona i nawilżona, dodatkowo również rozjaśniona. Korektor się na nim nie roluje, ani nie waży.
Wydajność jest średnia mimo sporej pojemności (normalnie 50 ml krem pod oczy zużywałabym spokojnie ok. roku). Teraz- po 3 miesiącach używania została mi mniej niż połowa produktu...


Generalnie krem-serum sprawdza się u mnie całkiem dobrze, ale tylko stosowane na dzień. Niestety na noc w moim przypadku się nie nadaje, bo lubię używać wieczorem tłustych i treściwszych produktów pod oczy.
Przedział wiekowy podany przez producenta moim zdaniem jest również nietrafiony i produkt zdecydowanie lepiej sprawdzi się u osób młodszych, z mniej wymagającą skórą pod oczami.



Zobacz także:

18 komentarze

  1. Jeśli lepiej sprawdzi się u osób młodszych to może powinnam się nim zainteresować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będzie dobry dla osób po 30-tce :-)

      Usuń
  2. ja bym go chyba zużywała wieczność! mnie 15ml flosleku zajęło chyba pół roku, to co dopiero 50! chociaż jak jest nie za bardzo wydajny, to może w rok bym się z nim rozprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak rzadki i wylatuje go zawsze zbyt dużo, więc dałabyś radę spokojnie ;-)

      Usuń
  3. Pojemność faktycznie ogromna ;D Cena świetna, ale będzie dla mnie za słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień okazało się być dla mnie ok, ale na noc zbyt lekkie

      Usuń
  4. ja mam do 35 lat i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale poszukuję czegoś bardziej wydajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest słabo wydajne, ale z drugiej strony takie produkty zazwyczaj mają pojemność max 30 ml, więc 50 ml w tym przypadku to już coś :-)

      Usuń
  6. nie miałam ale to nie mój przedział wiekowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jeszcze też nie, ale nie sugeruję się tym, bo to zwykły chwyt marketingowy :-)

      Usuń
    2. wiek skóry różni się od wieku w dowodzie, to normalne ;-) jeśli mamy skórę suchą, warto przejść do wyższej bariery wiekowej, te kosmetyki po prostu bardziej nawilżają, oto cała filozofia ;-) chciałabym wypróbowac coś od tej babuszki ;d

      Usuń
  7. wygląda kusząco, gdyby nie zapas kremów pod oczy pewnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na moje potrzeby jest świetny, chciałam już go kupić po recenzji u Kasiorry, ale muszę najpierw wykończyć kremik od Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam krem z tej firmy tylko, że przedział wiekowy do 35 lat. Byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie kusisz! Właśnie używam nagietkowego kremu pod oczy z Sylevo, ale zapowiada się, jako pierwszy z tej firmy bubelek... także chętnie go zastąpię czymś co działa. Tylko ta objętość jest zabójcza xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy