Paznokcie w kolorze fuksji

16:55

Dzisiaj na moich paznokciach gości po raz pierwszy od niepamiętnych czasów lakier inny niż Essie, a konkretnie jest nim Lemax, który otrzymałam na spotkaniu blogerek.
Trafił mi się piękny, nasycony kolor fuksji, który bardzo przypadł mi do gustu (niestety kolor nie ma żadnej nazwy ani numeru).

Nie znałam dotychczas tej firmy, ale ostatnio zrobiło się o niej dość głośno w blogosferze i wiele z Was pokazywało lakiery Lemax, które mają całkiem ciekawe kolory i wykończenia. A do tego (z tego co mi wiadomo) kosztują tylko kilka złotych :-)


Ciekawe jak będzie z jego trwałością, choć nawet jeśli będzie słaba to i tak wybaczam mu ze względu na cudny odcień ;-) 




Zobacz także:

34 komentarze

  1. Ale trafił Ci się fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, lepiej być chyba nie mogło :-)

      Usuń
  2. faktycznie, kolor naprawde cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo zwraca uwagę otoczenia :-)

      Usuń
  3. Kolor jest obłędny i taki soczysty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor, ja niestety miałam lakier z tej serii i wytrzymał mi niecały dzień,co na moich paznokicach jest rzadkością, lakiery trzymają ponad tydzien..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze nakładam top coat, który przedłuża trwałość lakieru i na szczęście nie mam takich problemów :-)

      Usuń
  5. Świetnie się prezentuje!:) Kolor extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz to jeden z moich lakierowych ulubieńców:-)

      Usuń
  6. genialny kolor! uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie kolorek jest cudowny. Lemax ma niektóre lakiery bardzo fajne sama miałam kilka z nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy, ale będę polować na kolejne :-)

      Usuń
  8. zdjęcia są fantastyczne lubię takie mocne fuksja, to mój ulubiony kolor na ustach i paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok czerwieni fuksja to mój ulubieniec :-)

      Usuń
  9. Mi trafił się niezbyt ciekawy odcień, Twój jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście, że dostałam cudny kolor :-)

      Usuń
  10. Kolor piękny!! :) Miałam dwa lakiery tej firmy i w obu zauważyłam bardzo kiepską trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam takie kolory! Zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny! I ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic tak dobrze nie działa na psychikę, jak fuksja na paznokciach. Mnie korci, żeby pomalować moim Watermelonem.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor piękny! Jakością może lakiery tej firmy nie powalają, ale za to trwałość mają odpowiednią ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy