Paznokciowa akcja-regeneracja

08:00

Odżywkę do cienkich, miękkich i rozdwajających się paznokci Nail Tek Formuła II dostałam na rybnickim spotkaniu blogerek. Rozpoczęłam jej stosowanie jeszcze w listopadzie, więc uznałam, że nadeszła już odpowiednia pora by napisać o niej kilka zdań.


Odżywka mieści się w 15 ml buteleczce, jest bezbarwna i nie śmierdzi tak intensywnie jak moja ulubiona jak dotąd odżywka Eveline. Konsystencja jest bardzo płynna, ale nic nie wylewa się z paznokci. Po jej zastosowaniu zostawia na płytce błysk bezbarwnego lakieru do paznokci.


Po nałożeniu odżywka szybko wysycha i można ją pokryć kolorowym lakierem. Po prawie 2 miesiącach regularnego stosowania jako podkład pod kolorowy manicure stwierdzam, że odżywka jest świetna!
Paznokcie stały się jeszcze twardsze niż po Eveline, nie rozdwajają się ani odrobinę. Dodatkowo zauważyłam, że końcówki są wybielone i wyglądają bardzo zdrowo.


Trzeba jednak zwrócić uwagę, że w składzie jest formaldehyd, który u jednych czyni cuda a u innych powoduje spustoszenie na paznokciach. Także trzeba uważać i dbać o zabezpieczenie skórek, bo mogą ulec ogromnemu wysuszeniu.

U mnie odżywka sprawdziła się doskonale i myślę, że to nie moja ostatnia buteleczka tego specyfiku.


Zobacz także:

38 komentarze

  1. fajnie, że się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodziłam do niej sceptycznie, ale jestem zadowolona:-)

      Usuń
  2. Chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dobre opinie i sprawdzila się u wielu osób:-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm a ja nie wiem czy u mnie działa ten formaldehyd , czy też nie , nigdy się nie skupiałam na tych składach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje pazury działa jak trzeba:-)

      Usuń
  5. o to coś dla mnie bo ostatnio mam bardzo słabe paznokietki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie po kuracji z Nail Tek powinnaś być zadowolona:-)

      Usuń
  6. znając siebie, nie chciałoby mi się tego używać ;D leń ze mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję odżywki przed każdym malowaniem paznokci i wpadłam juz w taki nawyk:-)

      Usuń
  7. ja też ją powolutku testuję i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z natury twarde i mocne paznolcie więc na szczęście nie mueszę używać takich preparatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po miesiącu jej używania byłam wniebowzięta, bo przyspieszała wzrost paznokciom. Nie miałam nigdy dużego problemu z rozdwajaniem się paznokci jak również z ich twardością. Później zaczęły mi się trochę rozdwajać i na chwilę ją odłożyłam. Bardzo ją lubię, ale teraz wiem, że nie mogę jej używać non stop;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nie rozdwajają, odpukać... ;-)

      Usuń
  10. miałam ją, na prawdę ładne efekty daje

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrych opinii o niej czytałam :)
    Ja na razie wcieram 2x5, zobaczymy, czy coś da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nie miałam, ale podobno świetnie działa na skórki wokół paznokci :-)

      Usuń
  12. Bardzo chcę wypróbować Nail Tek, ale obawiam się formaldehydu. Eveline działała na mnie bardzo źle, więc podejrzewam, że z Nail Tekiem byłoby nie lepiej, choć to pewnie zależy jeszcze od tego, ile formaldehydu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz uważać, bo może jesteś uczulona na ten składnik

      Usuń
  13. Ja zrobiłam sobie tydzień kuracji, jaką zalecają, teraz, gdy paznokcie są mocne, stosuję tylko jako odżywkę pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety po wielu tygodniach stosowania paznokcie wciąż się rozdwajają...Ale są faktycznie super twarde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niefajnie, bo odżywka nie spełniła do końca swojej roli

      Usuń
  15. byłam przekonana że II jest mleczno biała! ;o ja dostałam jedynkę i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś też spróbuję I :-)

      Usuń
  16. Nie znam tej odżywki. Osobiście próbowałam innych i jakichś wielkich efektów nie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przygodę zaczęłam z odżywkami Eveline i od 3 lat używam jakieś odżywki non stop :-)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Swego czasu był na nią ogromny szał w blogosferze :-)

      Usuń
  18. Miałam kiedyś odżywkę Nail Tek, ale nie sprawdziła się u mnie :/ Poza tym bałabym się tego formaldehydu. Po Eveline strasznie bolały mnie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takich problemów nie było, ale faktycznie z tym formaldehydem to różnie bywa :-)

      Usuń
  19. wolę odżywki, które zostawiają mleczne paznockie a nie takie gołe ;) moje, odpukać!, mają się dobrze (poza jednym małym rozwarstwieniem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nie przeszkadza, bo zawsze na odżywkę nakładam kolory lakier i nigdy nie chodzę z "gołymi" paznokciami ;-)

      Usuń
  20. ciekawa ta odżywka :) obecnie mam z Oriflame odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy