Sylwestrowo-noworoczne paznokcie

09:30

Dzisiaj króciutko i na temat: przedstawię Wam moją wersję sylwestrowo-noworocznych paznokci. Nie wybierałam się tym razem na żadną szaloną zabawę, ale to nie przeszkadzało mi wykonać iście sylwestrowy, brokatowy manicure. Do jego wykonania idealny okazał się piasek z Wibo w kolorze nr 1, czyli czarna baza z mnóstwem pięknie połyskujących zielono-szmaragdowych drobinek. Cudo!






A w Nowym Roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim spełnienia marzeń, planów i samych sukcesów!



Zobacz także:

19 komentarze

  1. Miałam i w sumie nadal mam ten sam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również i w sumie nie wiem dlaczego tak długo czekałam z kupnem piaskowych lakierów... ;-)

      Usuń
  3. ja mam ten wpadający w fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego :)
    Ja niedawno pokazywałam wersję śliwkową piaskowca Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Też niedawno go pokazywałam :-)

      Usuń
  5. Piękne paznokcie. Ja nie malowałam paznokci, siedziałąm w domu więc dalam im trochę odpocząć.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje biedne paznokcie już dawno nie odpoczywały ;-)

      Usuń
  6. wow, świetne są:) ciekawa jestem jak komponowaly się z Twoją kreacją:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście nigdzie się nie wybierałam, ale z piżamą też wyglądały ok ;-) Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  7. Śliczny kolor :)
    Mam podobny, jednak różni się troszkę odcieniem drobinek :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie lubię piasków, ale te brokatowe idealnie sprawdzą się na sylwestrową czy też karnawałową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy