Wycieczka do Primarka - ZAKUPY!

10:00

Dzisiaj post niespodziewany i całkowicie spontaniczny. Otóż w czwartek trafił mi się wyjazd na upragnione zakupy w Primarku.
Z samego rana wyruszyliśmy więc na łowy do Wiednia, a oto rezultaty moich zakupów...


koszulki dla męża (2,50 i 3 Euro)

zapas piżam dla mnie, siostry i siostrzeńca (5,8 i 6 Euro)

skarpetki 3 Euro, torebka 7 Euro, sukienka 3 Euro, sweter 5 Euro, komin 2,90 Euro

naszyjnik 5 Euro


Zakupy bardzo się udały i jestem z nich zadowolona. Wkrótce pokażę Wam co wyhaczyłam na zimowych wyprzedażach w Polsce.



Zobacz także:

47 komentarze

  1. super zakupy, ja na razie nie kupiłam niczego sensownego na wyprzedaży czym mogłabym się pochwalić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei trochę przesadziłam... ;-)

      Usuń
  2. Super :D Też bym poszalała gdybym miała dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć stały dostęp, a nie taki od święta :-D

      Usuń
  3. ale piękny naszyjnik :)
    w ogóle fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super trochę tego jest ale same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam więcej łupów, ale zrezygnowałam, bo kolejki do przymierzalni były olbrzymie ;-)

      Usuń
  5. wszystko ładne, ale sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to są prawdziwe wyprzedaże, nie to co u nas :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, mam do Wiednia całe 300 km :-)

      Usuń
  8. zazdroszczę! :D piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3 euro żal było nie wziąć ;-)

      Usuń
  9. sukienka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężowi też się spodobała :-) postaram się zrobić z nią jakiś strój dnia

      Usuń
  10. Ależ zazdroszczę tych zakupów !!! też bym sobie primarka odwiedziła :( ale daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam daleko, ale w końcu udało mi się do niego dotrzeć :-)

      Usuń
  11. wow, niezłe zakupy! zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubie pizamy z primarka skarpety i kapcie sa cieplusie na zime jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piżamy mnie zauroczyły :-) i ten wybór :-)

      Usuń
  13. Świetne zakupy, mi ostatnio siostra (mieszka w UK) kupiła kilka sukienek z wyprzedaży właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze wziąć dwie sukienki, ale nie miałam ich jak przymierzyć (kolejki do przymierzalni były ogromne) i odłożyłam :-(

      Usuń
  14. bardzo udane zakupy, fajny kolor komina:) no i piżamy sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jestem z niej bardzo zadowolona, bo długo takiej szukałam. No i cena 7 euro była rewelacyjna :-)

      Usuń
  16. wow to zakupy udane widzę,zazdroszczę wyprawy :) fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprawa była daleka, ale opłacało się :-)

      Usuń
  17. śliczna sukienka, a piżamy słodko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy, sukienka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również i musiałam ją mieć :-)

      Usuń
  19. Kochana nie mam żadnej informacji od firmoo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, już sobie wyobrażam siebie buszującą po Primarku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. takie nieplanowane zakupy są zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy