Zdobycze styczniowe

12:00

Styczniowe zakupy bardziej obfitowały w ciuchy i buty (które pokażę Wam w osobnym poście), aniżeli w kosmetyki, ale kilka nowości wpadło mi do kuferka.

  • nowa dostawa pędzli Joursna prosto z Chin :-)

  •  w Minti Shop zaopatrzyłam się w kolejne pędzle firmy Hakuro, tym razem padło na numery: 70, 76 i 79. Do koszyka dorzuciłam też rozświetlacz w kremie Technic i rzęsy Ardell

  •  płyn do kąpieli Original Source Mango&Macadamia

  •   z Hongkongu przyleciał do mnie pędzel do bronzera Ecotools
  •  w Biedronce dorwałam też podobno genialny, chłodny rozświetlacz Ladycode firmy Bell

  • i na koniec najlepszy zakup stycznia (którego póki co nie ogarniam), czyli nowy aparat :-) Jedno z moich marzeń na 2014 rok zostało właśnie spełnione :-D Mam jeszcze kilka zdjęć ze starego aparatu, więc póki co fotki lepszej jakości będą się przeplatały z gorszymi, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;-)




Zobacz także:

53 komentarze

  1. Gratuluję aparatu! Co za model? ja też mam właśnie Canona, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzli zazdroszczę, też by mi się przydało kilka zakupić ;)
    No i gratuluję zakupu świetnego sprzętu, oby spisywał się jak najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go jeszcze rozpracować, bo mam go dopiero kilka dni, ale już jestem zadowolona :-)

      Usuń
  3. dużo dałaś za ecotools, mogłabyś podlinkować sprzedawcę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś niecałe 18 zł, kupowałam tu http://www.ebay.pl/itm/300937415020?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Usuń
    2. o kurczę! ;o dzięki ogromne! :*

      Usuń
  4. pezli moge mieć bez liku ten oba rozświetlacze planuje zakupić a aparatu zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też pędzle mogę kupować w nieskończoność :-)

      Usuń
  5. Co to za model? Bo mi też Canon się marzy <3
    Więc fajnie że udało Ci się go zdobyć :)
    Ciekawa jestem tego rozświetlacza z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również ostatnio kupiłam nowe pędzelki tyle, że marki Zoeva ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zakupu, też wybrałam Canona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycam się Twoimi zdjęciami, ale do tego potrzebuję jeszcze nowego obiektywu ;-) Póki co cieszę się z tego co mam :-)

      Usuń
  8. U mnie w styczniu również królowały zakupy odzieżowe, szalałam na wyprzedażach :) gratuluje aparatu ! I zazdroszcze zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy, zwłaszcza pędzli i aparatu można pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z marzeń na 2014 mogę odhaczyć :-)

      Usuń
  10. bardzo mi się podobają pedzelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i już zdążyłam je polubić :-)

      Usuń
  11. zamierzam wziąć przy kolejnym zamówienie chińskie pędzle. zobaczymy jak się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne, ale te Joursna są genialne! Od prawie roku mam 3 inne i są świetne :-)

      Usuń
  12. Jakie skarby:) a ten aparat cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę wszystkiego a najbardziej aparatu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorowałam na niego długi czas, ale decyzja o zakupie była raczej spontaniczna :-)

      Usuń
  14. Zazdroszczę pędzli i gratuluję nowego aparatu :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, też musiałabym zakupić parę porządnych pędzli do cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę, że mam ciągle za mało pędzli ;-)

      Usuń
  16. Świetny aparat - z pewnością będziesz z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Widzę, że wybór był jednak trafny, bo wszyscy go chwalą:-)

      Usuń
  18. o matko, widzę, że u Ciebie na bogato! świetne produkty :) ale ja nie lubię zamawiać poprzez internet..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie istnieję bez zakupów internetowych:-)

      Usuń
  19. Świetne zdobycze :) Pędzle to i ja musze sobie sprawić, a aparat...wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już planuję zakup następnych pędzli:-)

      Usuń
  20. Gratuluję aparatu, też mi się marzy coś dobrego, ale w ogóle się na tym nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mojego Canona prawie od tygodnia i już go polecam:-)

      Usuń
  21. Świetne 'zdobycze' :)
    Miłego fotografowania takim sprzętem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez mam 600d jako pomocniczy, od niej zaczynałam ;) fajny sprzęt. Gratuluje. Super rzęsy, tez sobie muszę nowe kupić.

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety ja w poblizu nie posiadam sklepu apart :(
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie muszę zamówić jeszcze te chińskie pędzle, które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też marzy mi się nowy aparat. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie sobie go kupię:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy