Zimowy strój dnia#1

16:12

Dawno nie było żadnego stroju dnia, więc postaram się nadrobić zaległości. Dzisiaj strój (jak to zwykle u mnie bywa) wygodny i niezobowiązujący. Taki do śmigania do pracy, czy sklepu.

Od dłuższego czasu zarzekałam się, że legginsy są obciachowe i nadają się tylko do spania albo noszenia w domu. Ostatnio jednak zmieniłam zdanie, bo totalnie urzekły mnie legginsy z różnymi printami, zwłaszcza norweskimi. Stwierdziłam, że spróbuję i teraz noszę je non stop.


  •  legginsy - sklep "no name"
  • sweter - terranova
  • buty - sklep "no name"
  • naszyjnik - centro




Zobacz także:

14 komentarze

  1. Widziałam podobne legginsy w Pepco, czaiłam się na nie nawet, teraz żałuję , że ich nie wzięłam :/
    Piękna stylizacja, sama uwielbiam legginsy i mam ich kilkanaście różnych par, mogłabym tylko w nich śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są te leginsy- też nie raz się nad takimi zastanawiałam, ale jakoś nie kupiłam :( kiedyś bardzo lubiłam chodzić w leginsach i jakieś tunice do tego- teraz robię to raczej rzadko i muszę do tego wrócic, bo takie "luźne" stroje są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też byłam przeciwniczką legginsów do czasu aż kupiłam pierwsze ;) i noszę ciągle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne legginsy- mega wygodny strój, też taki obecnie preferuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne legginsy! :)
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe legginsy! Też bym takie chciała, ale za tłusta jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i wygodne są te leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy i świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne leginsy tylko czarno-szare.Uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie podobają mi się Twoje legginsy! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne legginsy :) jednak nie odważyła bym się na taki wzór

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy