Essie Sole Mate

09:00

Witajcie!
Dzisiaj króciutka notka o tym co mam na paznokciach. Jak już wiecie, zimą lubię postawić na ciemne pazury i do mojej kolekcji jeszcze w grudniu trafił nowy odcień Essie - Sole Mate. 
Od dawna byłam zauroczona tym kolorem i czekałam tylko, aż w Hebe będę mogła go kupić taniej. Tak się złożyło, że trafiłam na otwarcie Hebe w Jastrzębiu i zgarnęłam mojego Essiaka za 19,99 zł.



Sole Mate jest pięknym burgundem, a może ciemną śliwką...? Kolor jest wyrazisty i głęboki, a konsystencja kremowa i kryjąca. Jak to u mnie z Essie bywa lakier utrzymuje się w świetnym stanie ok. 5 dni po pokryciu top coatem. To zdecydowanie jeden z moich zimowych ulubieńców!


Zobacz także:

31 komentarze

  1. Też lubię ciemne. Mnie wzięło na czarny tym razem. Twój kolor bomba! Chyba taki sobie też kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! zazdroszczę, że dostałaś go tak tanio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje Essiaki dorwałam w atrakcyjnych cenach i za żaden nie zapłaciłam pełnej kwoty :-)

      Usuń
  3. fajny mroczny kolorek lubię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mroczny, ale na pewno ciemny ;-)

      Usuń
  4. rewelacyjnie się świeci! nie lubię zbytnio takich kolorów, ale ten do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) lubię takie borda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, a ten jest szczególny, bo ma domieszkę fioletu :-)

      Usuń
  6. Cudowny. Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeden z najpopularniejszych z Essie :-)

      Usuń
  8. Uwielbiam go, chociaż na początku miałam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam od pierwszego pomalowania ;-)

      Usuń
  9. Jaki piękny! Jak w końcu uda mi się znów zapuścić paznokcie, to koniecznie muszę go kupić. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie podoba mi się ten kolor, piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną chwilę dla nie idealny :-)

      Usuń
  11. Obecnie na paznokciach mam prawie identyczny kolor! :) Sally Hansen nailgrowrth miracle 350 Plum :) Wygląda na prawdę bardzo podobnie!!! :D Uwielbiam ciemne lakiery na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest fantastyczny.
    To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów, nie tylko w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! :)
    Bardzo lubię takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy