Jedwab na włosach // Green Pharmacy

16:48

Jak wiecie od długiego czasu walczę z puszeniem moich włosów, z bardzo różnymi rezultatami niestety. Dlatego też nieodzownym elementem mojej pielęgnacji włosów są produkty bez spłukiwania i wszelkie specyfiki, które nakładam po umyciu włosów, by zniwelować efekt zwany przeze mnie „lwem”, albo ewentualnie w gorszej postaci „wkurzonym lwem”. 
Raz jest lepiej, raz gorzej, a dzisiaj napiszę kilka słów o tym jak radzi sobie Płynny Jedwab Serum na łamliwe końcówki od Green Pharmacy.
Dorwałam go w Rossmannie za niecałe 10 zł, a do zakupu przekonały mnie dobre opinie użytkowniczek.



Jedwabiu do włosów już kiedyś, dawno temu używałam, ale zbyt dobrze nie radził sobie na moich spuszonych kłakach, a do tego strasznie je obciążał.



Jedwab od Green Pharmacy to oczywiście mieszanina silikonów (ale lekkich i łatwo zmywalnych szamponami z SLS), w składzie znajdziemy również m.in. ekstrakt z aloesu, olejek ryżowy, kameliowy oraz cedrowy.



Buteleczka jest bardzo funkcjonalna i wygodna, ma pojemność 30 ml, więc bardzo dużo jak na tego typu produkt. Najlepszy w całej zabawie jest dozownik w formie pompki, dzięki której z łatwością wydobywamy odpowiednią ilość kosmetyku.



Serum jest bardzo płynne i lekko tłuste, ale nie obciąża włosów. Nakładam go po umyciu włosów (ok. 2 pompki) i nie zauważyłam sklejania, ani przetłuszczania włosów.
Zdecydowanie można go pochwalić za dobre zabezpieczenie końcówek i wygładzenie włosów. Po jego użyciu włosy są bardziej miękkie i elastyczne, a także mniej się elektryzują.
Dodatkowym atutem jest też cudny zapach! Słodki, cukierkowy i przywodzący mi na myśl dzieciństwo z gumą Turbo… Pamiętacie?

Krótko, zwięźle i na temat: serum robi furorę i całkiem słusznie, bo to bardzo udany produkt. Polecam!


Artykuł dostępy również na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/787/serum-jedwab-od-green-pharmacy

Zobacz także:

48 komentarze

  1. lubię go :) całkiem fajny produkt
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi jedwab dobrze nie robi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdził się Biosilk, innego nie używałam. A Green Pharmacy jest świetny :-)

      Usuń
  3. Ja również używam tego serum :) Mam już drugą buteleczkę w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też na jednej się nie skończy :-)

      Usuń
  4. mam zamiar kupić, cieszę się, że kolejna osoba pisze o nim pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  5. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z Green Pharmacy ! I mam nadzieję że ich kosmetyki pokocham !: )) Chętnie bym też wypróbowała ten jedwab D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od tego serum i to był strzał w 10 :-)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo fajnie, lubię takie produkty, więc z pewnością po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla zapachu gumy Turbo bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic tej marki, obecnie kupiłam w Rossmanie sprawdzony jedawb z Biosilka, dla mnie działa okej i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety przesuszył włosy :-(

      Usuń
  9. Niewielka ilość silikonów w takich kosmetykach do włosów jest nawet wskazana. Lubię wszelkiego rodzaju jedwabie do włosów i nie wyobrażam sobie bez nich mojej pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich kosmetykach owszem, ale nie każde włosy potrzebują silikonów. Moje sianowate włosy kochają silikony ;-)

      Usuń
  10. w takim razie muszę wypróbować, ale pewnie nie prędki skończy mi się Syoss :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zużywałam chyba ponad rok ;-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. U mnie zagości chyba na stałe :-)

      Usuń
  12. Osobiście go nie miałam, ale czytałam dużo dobrych opinii, nie skuszę się jednak, bo na chwilę obecną pokochałam podobny preparat z Equilibra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go i szczerze uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i jest świetny!
    Powoli się kończy więc muszę nabyć kolejny, ale jest bardzo wydajny - to mu trzeba przyznać.

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  15. Może wypróbuję go jak skończy mi się mój olejek z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja cały czas go nie wypróbowałam, wykończę olejek z Mariona i chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co jest on moim ulubionym serum do zabezpieczania końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. skoro robi furorę to muszę kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również używam tego jedwabiu, jedyny produkt, dzięki któremu mogę rozczesać moje zawsze poplątane włosy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na razie na 2 lata mam zapas serum na końcówki, może kiedyś wypróbuję to.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale teraz na pewno zakupię :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz oraz obserwuję :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kiedyś używałam jedwabiu biosilku, ale jak się dowiedziałam, że ma w składzie alkohol to zrezygnowałam. Kiedyś miałam jeszcze jedwab z WAX-a, byłam bardzo zadowolona. Teraz planuję kupić ten z Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ciekawa jak by się spisał na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam na niego ochotę i na pewno niedługo go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja go miałam i oddałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie do "jedwabi do włosów" zniechęciło doświadczenie z jedwabiem innej firmy, który tak wysuszył mi końcówki, ze musiałam je ściąć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro dobrze zabezpiecza koncowki wlosow to oczywiscie go kupie! Moze konce niedlugo beda same po pogotowie dzwonic :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy też się strasznie puszą ostatnio i nie mam pojęcia dlaczego, bo nigdy tak nie miałam! Muszę koniecznie zainwestować w coś co je ujarzmi, ale jeszcze nie wiem co, bardzo mnie zainterosowałaś tym jedwabiem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też słyszałam o nim same pozytywne opinie, więc Twoja zupełnie mnie nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam go i bardzo, ale to bardzo lubiłam:) śwetny produkt o świetnym składzie za niewielkie pieniążki...

    OdpowiedzUsuń
  31. mój ulubiony jedwab w płynie, chyba czwarte opakowanie już zużywam i jestem totalnie zachwycona, bo działa na moje włosy idealnie. :) i ta cena też jest dodatkowym atutem. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy