Makijaż// Podwójna kreska

13:00

Dawno nie było na moim blogu żadnego makijażu, a to wszystko przez kiepskie światło. Niestety wychodzę do pracy kiedy jeszcze jest ciemno, a kiedy wracam światło już jest beznadziejne. Póki co nie dysponuję jeszcze lampą pierścieniową, ale mam nadzieję, że za niedługo to się zmieni.
Ostatnio popołudniami jednak świeciło u mnie słoneczko, więc udało mi się coś zmalować. 
Stwierdziłam, że póki trwa karnawał to troszkę zaszaleję z kolorami, których od długiego już czasu wcale nie używam. I tak właśnie wyszła mi lekko przydymiona podwójna kreska.



Na górnej powiece czarna kreska żelową kredką Avon i żółta kreska wykonana cieniem Kobo nr 103, do dolnej kreski użyłam cienia Ingot nr 316, tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum Express
Na policzkach odrobina różu Frat Boy theBalm, a na ustach Rimmel Lasting Finish nr 16.



Makijaż szalony jak dla mnie, ale jeszcze kilka lat temu tak malowałam się na imprezy i lubiłam takie kontrasty. Dzisiaj jestem stara i nudna… ;-D


Zobacz także:

22 komentarze

  1. Hej :) Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Leibster Blog Award :)
    Zaglądnij na mojego bloga w celu uzyskania wielu cennych informacji! :)
    http://challenge-accepteed.blogspot.com/2014/02/pierwsza-nominacja-do-liebster-blog.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się cały makijaż prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to bardzo intrygująco...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż i kreski. :) obserwuję ( możesz nawet sprawdzić żeby nie było że zmyślam czy coś ) i postaram się tu częściej wpadać. póki co, zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba blog to zaobserwuj, a z pewnością zrobi mi się bardzo miło :)

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy! Nie wpadłabym na to! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym stara i nudna to pojechałaś ;))
    bardzo fajne zestawienie kolorystyczne, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaleństwo :) Frat Boy? Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten sam problem z oświetleniem, jednak lampa pierścieniowa i tak nie zastępuje mi dziennego światła. Korzystam z niej tylko kiedy muszę. Makijaż bardzo fajny, genialny w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę szalony! ale i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. odcienie żółci z czernią zawsze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie to wygląda, super kontrast! Choć osobiście zrezygnowałabym z czarnej kreski na dolnej linii wodnej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł z tymi kreskami, całość prezentuje się obłędnie, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię eksperymentować z kolorami!
    Piekny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaki ładny makijaż :) wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalona kompozycja kresek, ale pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wiosennie wygląda ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy