Nowości z lutego

17:06

W tym miesiącu słabo szło mi zużywanie zapasów, ale zakupy nowych kosmetyków jak zwykle się udały ;-) Bez zbędnego rozpisywania się przechodzę więc do sedna sprawy...


  • w końcu skusiłam się na pędzelki Sense&Body i na razie wybrałam pędzelek do cieni i do eyelinera
  • postanowiłam również wypróbować żel do usuwania skórek od Sally Hansen, a na promocji -40% w Hebe dorwałam słynny cień Maybelline Color Tatoo w kolorze Permanent Taupe i nawilżającą pomadkę z serii Color Whisper w odcieniu Petal Rebel
  • nie zabrakło mnie również w sklepiku Golden Rose, gdzie kupiłam pomadkę Velvet Matte w kolorze 08 i czarny lakier z serii
  • natknęłam się również na szafę Kobo i nie mogłam się oprzeć opalizującym pigmentom. Do domu przywędrowały ze mną 3 odcienie: Violet Blush, Mint Cream i Blue Mist

  • kilka dni temu skusiłam się na kolejny pędzel, tym razem padło na Deluxe Fan od Ecotools, a skoro byłam już w drogerii to wrzuciłam do koszyka również korektor Art Scenic marki Eveline i żel do mycia twarzy Biały Jeleń

  • i na koniec najlepszy zakup miesiąca, czyli paletka Naked 3


W tym miesiącu to już wszystko. Poszalałam odrobinę, ale jak zwykle wszystkie w/w kosmetyki stanowią rzeczy "pierwszej potrzeby" ;-D




Zobacz także:

70 komentarze

  1. ja czekam na moje zamowienie z golden rose. Ja również zdecydowałam się na matt, a nawet dwa ;)
    a ja sie zawzięłam w tym miesiacu i sporo już zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tym zużywaniem to różnie bywa :-) Ja też zamierzam jeszcze dokupić jakieś pomadki z GR :-)

      Usuń
  2. Nooo poszalałaś troszkę ;)
    Też by mi się przydało uzupełnić kolekcję pędzli :) Paletka *.* zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo chciałam napisać :))

      Usuń
    2. Pędzli nigdy zbyt wiele :-)

      Usuń
  3. również mam szminkę GR tylko odcień 17 i jestem z niej bardzo zadowolona. Ja większość kolorówki zakupiłam w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 17-tką też się rozejrzę :-)

      Usuń
  4. Muszę się skusić na ten pędzel z Ecotools:) a Naked 3 zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel ma świetne opinie i już chcę go wypróbować :-)

      Usuń
  5. bardzo ciekawi mnie te żel z Sally Hansen, bo sama zastanawiałam się nad jego zakupem ;)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale podobno jest bardzo dobry :-)

      Usuń
  6. ja też tak sobie tłumaczę, kiedy wychodzę z siatką pełną kosmetyków :D Czekam na recenzję tych pigmentów i pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze kiedyś zdecydować sie na tą palete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podjęłam spontaniczną decyzję i nie żałuję :-)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zakupy! Większość z nich mam, jak np pędzelki, cień Maybelline oraz Naked 3 i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że również będziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to trafione zakupy :-)

      Usuń
  9. Cudeńka :) Też mam w planach kupić sobie Color Tatto, ale że nie umiem się zdecydować na jeden kolor pewnie wykupię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też bym chciała wszystkie :-)

      Usuń
  10. JA właśnie się zastanawiałam nad tymi pędzelkami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie i dobre, tyle mogę już stwierdzić :-)

      Usuń
  11. Żel do usuwania skórek SH muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi...

      Usuń
  12. Same wspaniałości !! Ten duży pędzel prezentuje się cudownie !! daj znać czy spisuje się tak dobrze jak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice products, especially the Naked 3 palette :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na mojej liście znajduje się color tattoo, mam nadzieję że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar używać go do brwi i myślę, że będę zadowolona :-)

      Usuń
  15. Ja bym przygarnęła te pędzle :D<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za tą cenę warto spróbować :-)

      Usuń
  16. To zaszalałaś z tą Naked 3 :) Też mnie kusi :)
    Twoje nowe pędzelki też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również często kuszą zakupy innych ;-)

      Usuń
  17. paletka naked, zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją uwielbiam i polecam zakup, bo jest warta tych pieniędzy :-)

      Usuń
  18. Mam zieloną wersję żelu z BJ i nie jestem z niego zadowolona:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to lipa... Ja kupiłam na spróbowanie, bo cena była mega zachęcająca

      Usuń
    2. Ja też go kupiłam ze względu na niską cenę :P

      Usuń
  19. ale fajne nowości :)
    Cień Color Tatoo mam ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze kuszą inne odcienie, ale na razie zostanę przy tym jednym ;-)

      Usuń
  20. Super nowości u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przyznam, że zakupy się udały ;-)

      Usuń
  21. o jeny, gdybym kupowała tyle kosmetyków, to już w ogóle byłabym nimi zawalona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zawalona, ale zakupy muszą być :-)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Noo :-) Moje marzenie zostało spełnione ;-)

      Usuń
  23. Wow spore zakupy, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię te pędzelki Sense&Body, a Naked zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli zakupy udane-tak trzymać:) też muszę sobie zakupić pędzelki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze planuję kolejne pędzelkowe zakupy :-)

      Usuń
  26. Takie pędzelki i mi by się przydały, szczególnie do eyelinera. Pędzel od ecotools także mam i bardzo go lubię :) Mam zamiar dokupić więcej, bo są na prawdę dobrej jakości.
    Świetne zakupy! Bardzo mi się podoba ta paletka.. No ale komu sie ona nie podoba? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są osoby, które twierdzą, że jest brzydka ;-)

      Usuń
  27. Udane zakupy! ;) Wszystkich opętał zakupowy szał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna idzie! Zakupy muszą być :-)

      Usuń
  28. bardzo ciekawe zakupy :) Paletka fajna, a żel do mycia twarzy z Białego Jelenia miałam tylko z aloesem i ogórkiem i trochę ściągał mi skórę, ale zapach był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam tego żelu, ale przyznam, że skusiła mnie cena :-)

      Usuń
  29. Też niedawno kupiłam pędzelek do ust, niestety mój okazał się niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam pędzel do kresek i do cieni :-)

      Usuń
  30. Paletki zazdroszczę najbardziej :) kilka z Twoim nowości mam już w swojej kolekcji :) na korektor Eveline...lubie bardzo jestem na wykończeniu już, z Eco Tools kupiłam sobie ten do różu :) ale nad tą miotłą też się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten do różu z ecotools okazał się u mnie porażką, ale miotły jeszcze nie próbowałam ;-)

      Usuń
  31. Udane zakupy ;) Z Sense&Body mam pędzel do pudru i spisuje się świetnie ;) Ciekawa jestem pigmentów z Kobo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten będzelem z EcoTools i się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy