Colyfine Kolagen Green Tea

20:12

Dzisiaj o jednym z moich ostatnich ulubieńców, czyli o kolagenie marki Colyfine.
Kolagen Green Tea jest rybim kolagenem stworzonym na naparze z zielonej herbaty, nadaje się do skóry problematycznej i wrażliwej.
Po jego zastosowaniu cera ma się stać nawilżona, a zmiany trądzikowe i podrażnienia mają zostać złagodzone.




Początkowo sceptycznie podchodziłam do tego specyfiku, bo w końcu na studiach dowiedziałam się, że kolagen nie ma szans wniknąć przez skórę i działa na niej tylko powierzchniowo. Dlatego też wszystkie kosmetyki szumnie nazywane kolagenowymi odstawiłam w kąt.
Pojawiła się możliwość przetestowania innowacyjnego kolagenu rybiego, który podobno ma działać na innej zasadzie niż kolagen wieprzowy, będący wpychany do kosmetyków. Poczułam się mocno zaintrygowana i spróbowałam.


Kolagen Green Tea marki Colyfine znajduje się w eleganckim opakowaniu z matowego szkła, posiada pompkę, która się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.


Sam kolagen ma białawy kolor i żelową konsystencję. Lekko czuć w nim rybi zapach, ale ten bardzo szybko znika. Bezproblemowo nakłada się go na twarz. Należy jednak pamiętać, żeby aplikować go na zwilżoną skórę i wklepywać aż do całkowitego wchłonięcia.
Kolejną istotną sprawą jest całkowite unikanie kosmetyków m.in. z alkoholem, cynkiem czy witaminą c bezpośrednio przed albo po nałożeniu kolagenu, gdyż w/w składniki mają na niego niekorzystny wpływ. Dlatego odradzam zwilżanie skóry twarzy wodą termalną na czas stosowania kolagenu.



Jeśli chodzi o efekty to jestem z nich bardzo zadowolona. Skóra stała się wygładzona, ukojona, zaczerwieniania wyciszone. Kolagen ma również działanie napinające, co bardzo fajnie sprawdza się zwłaszcza przed nałożeniem makijażu. Pory są jakby mniej widoczne i cera wygląda na zdrowszą.
Jak już napisałam kosmetyk lubi ściągać twarz, dlatego można bez problemu nałożyć na niego krem nawilżający.

Powoli kończę moje opakowanie i śmiało mogę stwierdzić, że to bardzo porządny kosmetyk, który świetnie się sprawdza na mojej cerze. Absolutnie nie powoduje zapychania i wysypu, bo skład jest rewelacyjny i po prostu nie ma w nim żadnych komedogennych ingrediencji.

Skład:


Jeśli jednak pojawiłyby się jakieś wykwity po zastosowaniu kolagenu to musicie pamiętać, że to nie zapychanie, ale oczyszczanie skóry, które pobudza właśnie kolagen.

Ja nie miałam z nim żadnych problemów i jestem bardzo zadowolona z tego jak kosmetyk radzi sobie na mojej skórze. Planuję go używać regularnie przez dłuższy czas tak, by miał większą szansę działania w głębi skóry i pobudzania fibroblastów do produkcji mojego naturalnego kolagenu. Należy go używać 2 razy dziennie i tak też czynię. Mam nadzieję, że na dłuższą metę się również nie zawiodę!



Zobacz także:

55 komentarze

  1. szkoda, że ja nie miałam tego produktu do przetestowania :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się trafił i jestem niezmiernie zadowolona :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Opakowanie zdecydowanie przyciąga uwagę :-)

      Usuń
  3. Również go używam. U mnie nie widzę żadnego uspokojenia cery czy wyciszenia zaczerwienień, ale cierpliwie czekam cierpliwie na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje naczynka działa rewelacyjnie :-)

      Usuń
  4. Już widzę,że konsystencja podpasowałaby mi,a jeśli do tego działa, to już w ogóle świetnie :0
    Twoje zdjęcia zachwycają!*_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Staram się żeby jakoś to wszystko wyglądało ;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zawsze można obczaić w Hebe ;-)

      Usuń
  6. Zaintrygował mnie ten kolagen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, dlatego postanowiłam spróbować :-) Swoją drogą ciekawe czy ten kolagen faktycznie działa w głębi skóry...

      Usuń
  7. Takiego specyfiku jeszcze nie próbowałam. Widzę że jest wymagający, ale czego nie robi się dla urody ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest z nim trochę zabawy. Stosowanie go na suchą skórę powoduje mega nieprzyjemne ściągnięcie, stąd te wszystkie "rytuały" ;-)

      Usuń
  8. Brzmi bardzo ciekawie, ale rybi zapach nawet przez 5 sekund jest czymś. co całkowicie dyskwalifikuje go u mnie brrr... Nienawidzę ryb! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rybi zapach w kolagenie jest bardzo słabo wyczuwalny. Na pewno to nie to samo co np spirulina ;-)

      Usuń
  9. Bardzo ładne opakowanie, i właściwości oraz działanie, z tego co czytam, są warte uwagi, chętnie wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie są różne. Ja go polubiłam :-)

      Usuń
  10. dziwny produkt, w sumie nie miałam i jakoś nie bardzo mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ciekawy specyfik :-) Utrzymanie jędrności skóry i prewencja przeciwzmarszczkowa to dla mnie priorytet, więc próbuję takich rzeczy :-)

      Usuń
  11. ostatnio słyszałam o nim i troszkę mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głośno teraz o tych kolagenach. Jedni chwalą, innym nie pasują, więc nie ma reguły :-)

      Usuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem, ale po opisie napinania skóry kojarzy mi się z kwasem hialuronowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórze kwas hialuronowy zachowuje się jednak inaczej

      Usuń
  13. jak ja kocham takie mleczne opakowania, wyglądają na takie.... drogie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Wyglądają luksusowo :-)

      Usuń
  14. Działanie wydaje się być świetne, a opakowanie i skład robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, rzadko się zdarza, że skład kosmetyku jest taki krótki

      Usuń
  15. Bardzo interesujący produkt i piękne opakowanie. Cena, choć nie należy do najniższych, to nie jest też jakoś strasznie wygórowana. Pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dużo, a jednak nie tak strasznie ;-)

      Usuń
  16. Skład rewelacyjny, chętnie bym wypróbowała:) Tym bardziej, że ostatnio temat prewencji przeciwzmarszczkowej jest mi coraz bliższy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z jednej strony po Twojej recenzji bardzo kusi a z drugiej troszkę boję się tego rybiego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać. Ten zapach jest ledwo wyczuwalny :-)

      Usuń
  18. Ale ładne i solidne opakowanie! :) Bardzo mi się podoba. Zachęciłaś mnie do tego kolagenu mimo, że wcześniej w ogóle nawet o nim nie myslałam... Szkoda, że cena taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w Hebe będzie jakaś promocja ;-)

      Usuń
  19. wygląda interesująco, teraz panuje moda na kosmetyki z kolagenem dlatego dobrze, że napisałaś o tym, że ten wieprzowy nie ma szansy zdziałać cudów o których piszą producenci na opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak faktycznie jest z tym rybim :-)

      Usuń
  20. Bardzo ciekawi mnie ten kolagen. Cały czas rozważam jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdził na tyle, że chcę używać cały czas :-)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Do tego też fajnie działa na skórę :-)

      Usuń
  22. Oj taki to ja bym chciała wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny bez problemu w Hebe :-)

      Usuń
  23. bardzo dużo osób chwali produkty tej marki, a ja jeszcze nie miałam niczego z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo polubiłam z ich kosmetykami. Za niedługo wrzucę również recenzję kremów :-)

      Usuń
  24. Bardzo lubię tego typu opakowania/ buteleczki w kosmetykach, kojarzą mi się z ekskluzywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dosyć drogie są te produkty, jak może ściągać to nawet nie myślę o zakupie, bo nienawidzę tego, a często mi to towarzyszy :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy