Deal roku? Zakupy w Yves Rocher!

16:54

Jak pewnie większość z was wie, firma Yves Rocher często wysyła swoim klientom kody zniżkowe i kusi różnymi promocjami.
Niedawno właśnie zachęciła mnie do zakupów specjalnym kodem, który obniżał kwotę do zapłaty o połowę! Poczułam się ogromnie skuszona i zaczęłam buszować po sklepie on-line w poszukiwaniu ciekawych kosmetyków. Oto co wylądowało w moim koszyku:




- koncentrat nawilżający Hydra Vegetal
- serum zwężające pory Sebo Vegetal
- rewitalizujące serum Elixir 7.9
- przeciwzmarszczkowy krem na dzień Riche Creme (powędruje do mamy na Dzień Matki)

a jako gratisy otrzymałam:
- krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Riche Creme
- rewitalizujący roll-on pod oczy Elixir 7.9
- kojący krem pod oczy Active Sensitive
- woda toaletowa o zapachu bzu
- woda toaletowa Naturelle


Niestety musiałam poczekać do dzisiaj na dosłanie brakujących rzeczy, bo nie wszystko otrzymałam w pierwszej przesyłce. Tak czy siak ogromnie się cieszę z takich zakupów, bo dostałam kilka pełnowymiarowych gratisów i tak za wszystkie te rzeczy musiałabym w regularnych cenach zapłacić dokładnie 820,90 zł, a wydałam tylko 175 zł!


Takie zakupy chyba mogę już nazwać dealem roku 2014 :-)



Zobacz także:

87 komentarze

  1. Patrząc na to ile zaoszczędziłaś to faktycznie jest deal roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jeszcze trafi mi się taka okazja w tym roku :-)

      Usuń
  2. O kurczaki!
    Faktycznie okazja nie do przepuszczenia :) Też lubię ich niektóre kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie niewiele ich miałam, ale liczę, że polubię te nowości :-)

      Usuń
  3. Świetna okazja, bardzo żałuję, że z niej nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam sobie odpuścić i zamawiałam dwa razy :-)

      Usuń
  4. Ja żałuję, że dzień przed promocją złożyłam zamówienie, bo bym więcej rzeczy zamówiła :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. YR wie jak skusić promocjami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marketing mają dobry, tylko teraz z realizacją mieli troszkę problemów ;-)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że zrobią jeszcze taką promocję, bo im więcej postów z zakupami YR widzę to tym bardziej żałuję, że nic nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni często mają promocje :-) Ja też liczę jeszcze na taką :-)

      Usuń
  7. okazja jest świetna
    bardzo fajne cudeńka zamówiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzą :-)

      Usuń
  8. również zrobiłam zakupy, mam ten żel krem i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojaaaaa, lepiej być nie mogło!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic nie miałam z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam niewiele, więc będę nadrabiać :-)

      Usuń
  11. To prawda Yves Rocher ma świetne okazje online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ciężko się oprzeć tym okazjom... ;-)

      Usuń
  12. łał to rzeczywiście świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zaszalałaś ;) zakupowo. Faktycznie duża zniszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłacało się to szaleństwo ;-)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. No, więcej giftów niż rzeczy, które kupiłam :-)

      Usuń
  15. Kiedyś coś tam kupowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnie zamówienie robiłam u nich dokładnie rok temu :-)

      Usuń
  16. wow, ile gratisów :)
    ja ostatnio podobnie okazyjne zakupy poczyniłam w sklepie BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej promocji u nich, ale odpuściłam :-(

      Usuń
  17. U mnie ten krem pod oczy zupełnie się nie sprawdza, jestem ciekawa jak sebio sobie poradzi.
    Ale fakt faktem, pod tym względem Yves Rocher ujmuje za serducho, zawsze dorzucają mnóstwo gratisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który się nie sprawdził? Mam tu 3 produkty pod oczy ;-) Od dzisiaj zaczynam testy Rich Creme pod oczy :-)

      Usuń
    2. Kojący :) Mam podobne opakowanie eliksira jako serum i przeleciałam opis po łebkach, buła ze mnie.

      Usuń
  18. Faktycznie świetna okazja, tyle gratisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam przejść obojętnie ;-)

      Usuń
  19. Wow, nie wiedziałam, że aż tacy hojni są:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa :-) oby takich więcej :-)

      Usuń
  21. Od dawna mnie kusi zamówienie, bo mi także wysyłają mnóstwo promocji i aż żal nie skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają świetne okazje a kosmetyki całkiem dobre :-)

      Usuń
  22. O mamo :D:D i to są zakupy.. i to konkretne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy, mam wodę bez pachnie cudnie, tylko na mnie strasznie nietrwała jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że u mnie będzie tak samo, ale to był gratis, więc wrzuciłam do koszyka ;-)

      Usuń
  24. YR zawsze zadziwiało mnie promocjami i gratisami dorzucanymi do zakupów :D Nie wiem, jakim cudem im się to kalkuluje, ale takie zakupy to jest przyjemność! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo są tak hojni, albo te kosmetyki są tak słabe i dają je za darmo ;-))

      Usuń
  25. świetne zakupy :)teraz testuj i pisz co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystnie bardzo i jakie zakupy super :) Miło, że dają prezenty do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można sobie te prezenty wybrać :-)

      Usuń
  27. Faktycznie deal roku:) Muszę i ja w końcu zrobić jakieś zamówienie i poznać się bliżej z tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam u nich dopiero drugi raz, ale myślę, że nie ostatni :-)

      Usuń
  28. Ale zazdroszczę! :D Super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się jakoś trafiło... ;-)

      Usuń
  29. uwielbiam yves rocher, wszystko, i wody toaletowe i kosmetyki do twarzy, do ust, nigdy nie trafiłam na bubla:) rzeczywiście zrobiłas deal roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję tą firmę, ale oczekiwania mam spore :-)

      Usuń
  30. Gratisy, które dodają czasami potrafią zaskoczyć. Ale 821 zł? Moje oczy troszkę wyszły z orbit :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, wyszłoby prawie 1000zł! Wykorzystałaś świetną okazję. :) Czekam więc na recenzje kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy :) i tyle zaoszczesdzilas! Muszę przyjrzeć się ich ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezła okazja :) Sama kupuję tylko w stacjonarnych sklepach YR i to głównie żele oraz szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapasy bomba ;))
    co powiesz na wspolna obserw...?;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jacie,ale roznica cer!! Zazdroszcze zakupow:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam te gratisy od YR - czasem przewyższają wartość zakupionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super korzystne zakupy! :) mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zakupy ja ostatnio odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  39. Yves Rocher potrafi zachęcić do zakupów u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurcze! Ależ Ci się trafiło!
    Ach, perfumki o zapachu bzuuuu <3
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy