Denko z lutego i marca

10:30

Przyszła pora na denko z lutego i marca, więc oto co zużyłam w ostatnim czasie:





- żel pod prysznic Biały Jeleń Kalina i Melisa
Bardzo przypadł mi do gustu, głównie ze względu na zapach, trochę męski i bardzo świeży. Mimo tego, że nie był zbyt wydajny polubiłam go
- żel pod prysznic Soraya So Fresh o bardzo nieciekawym zapachu Lemon Twist
Tak naprawdę zużył go mój mąż, bo ja nie byłam w stanie znieść tych aromatów... RECENZJA
- płyn do kąpieli Original Source Mango&Macadamia
 Świetny zapach, przyzwoita piana, nie przesuszał skóry, ale nie był zbyt wydajny.
- mleczko ujędrniające do biustu Yves Rocher
Dostałam je w gratisie do zakupów i zużywałam przez prawie rok... Generalnie nie wiem co napisać. Mam mały biust, który nie wymaga liftingu i ujędrnienia. Miałam, zużyłam i cieszę się, że już wyrzucam to opakowanie



- szampon Babydream
Łagodny i delikatny szampon, który sprawdził się zarówno na moich włosach, jak i do mycia pędzli
- szampon arganowy Eveline
Mało wydajny, miał dziwną konsystencję i słabo się pienił, ale włosy nie były po nim takie najgorsze
- maska BC Cosmetics 4 Senso Vitamin Push-Up
Miała rewelacyjny zapach, który długo utrzymywał się na włosach. Konsystencja i działanie bardzo mi odpowiadały. Więcej TU
- maska nadająca blask Balea Figa i Perła
Średnio się sprawdziła i niezbyt ją polubiłam. Odżywka z tej serii była znacznie lepsza. Recenzja TU



- Bioderma Sensibio
Kolejna butla najlepszego micela ever. Nadal szukam jej zamiennika, ale póki co to mój nr 1
- żel do mycia twarzy Vichy Normaderm
Używałam go regularnie przez ponad 2 lata i byłam zadowolona, ale teraz postanowiłam przerzucić się na bardziej delikatne i naturalne produkty do mycia twarzy
- serum pod oczy anti-age z serii Receptury Babuszki Agafii
Ciężko było zużyć 50 ml produkt pod oczy... Serum dość dobrze sprawdziło się na dzień, ale na noc było zbyt słabe. Więcej TUTAJ



- tusz do rzęs Maybelline Colossal Volume Smoky Eyes
Dobrze się sprawdził na moich krótkich rzęsach, pogrubiał je i ładnie podkręcał, choć rewelacji nie było. Może kupię następne opakowanie. Więcej TU
- kamuflaż Alverde
Bardzo go polubiłam. Miał dobry kolor, ładnie wtapiał się w skórę pod oczami i nie wysuszał jej. Wydajność również była bardzo dobra. Recenzja TU

Nie jest tego jakoś bardzo wiele, ale i tak jestem z siebie dumna ;-)



Zobacz także:

45 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jak na 2 m-ce to chyba raczej średnio :-(

      Usuń
  2. Wszyscy chwalą Biodermę, więc chyba muszę i ja wypróbować.
    Ten żel Lemon Twist dla mnie pachnie jak płyn do mycia naczyń, za to malinowy jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się kojarzy z płynem do wc ;-))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No niestety nie wszystkie były takie super ;-)

      Usuń
  4. Sporo zużyłaś. :) Bioderma jest super, też ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma jest najlepsza, ale i tak szukam jej tańszego zamiennika :-)

      Usuń
  5. spore denko ,ciekawi mnie ten płyn do kapieli

    OdpowiedzUsuń
  6. serum pod oczy 50 ml faktycznie cięzko zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzili z tą pojemnością...

      Usuń
  7. Bardzo fajne denko. Krem od Babuszki Agafii mnie kusi, ale nie wyobrażam sobie zużyć takiej objętości na te partie... :O A kamuflaż Alverde jest na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go pod koniec zużywałam na wszystko, co się dało ;-))

      Usuń
  8. Sporo tego, ale niestety nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało też na pewno tego nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko micela z Biodermy, rzeczywiście jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego! ale żadnego kosmetyku nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo udało Ci się zużyć...oprócz szamponu z BabyDream, który u mnie kompletnie się nie sprawdził, nie znam żadnego kosmetyku:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości zużyłam ten szampon do pędzli :-)

      Usuń
  13. bardzo dobre denko! Biodermę uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. spore zużycie,ja zawsze mam takie małe denka jak oglądam tego typu posty i porównuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Myslałam własnie ze szmapon aeganowy z Eveline będzie taki super a już któras opinia z rzędu go nie zachwala..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba na niego uważać, bo może przetłuszczać włosy

      Usuń
  16. Sporo zużyłaś :) Z tego,co zużyłaś miałam tylko Biodermę i tusz Colossal ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę sporo :) jestem ciekawa tuszu do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne denko :) Bioderma to także mój niekwestionowany ukochaniec..:) u mnie bardzo kruchutko w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Original Source Mango&Macadamia to mój ulubiony zapach z całej serii :) A serum do biustu YR też mam, ale jeszcze nie używałam.
    Twoja opinia potwierdziła moje przypuszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamuflaż alverde chętnie sama bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ten kamuflaż to cos dla mnie, a bardzo podobał mi się komentarz do serum YR:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja te płyny do kąpieli z Original Source używam jako żeli pod prysznic i jak dla mnie w tej formie są bardzo wydajne ;) obecnie używam szamponu z BD i jestem z niego póki co bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję denka :) Kamuflaż Alverde używam od jakiegoś miesiąca i bardzo przypadł mi do gustu. Dobrze zakrywa miejsca po wypryskach. Natomiast na skórę pod oczami jeszcze go nie używałam - do tego mam w kosmetyczce rozświetlające korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zużyć :) Żel Normaderm też bardzo lubię, choć aktualnie używam czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze się zastanawiam jak Wy to robicie, że tak szybko wszystko wykorzystujecie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. pokaźne denko, a i znajomków kilku widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam nie narzekam na 50ml serum pod oczy, starcza na długo a na dzień jest faktyczne bardzo fajne. Muszę w końcu wypróbować kamuflaż z Alverde, bo przecież mam DM kilka kroków od szkoły. Eveline i Babydream u mnie zupełnie się nie sprawdzają, podrażniły mnie strasznie, a u mamy Eveline obciążał włosy na dłuższą metę. Micelka z Biodermy uwielbiam, zdecydowanie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żel z Vichy to także moja miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne denko :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Płyn micelarny mam i jak dla mnie jest nr 1. Idealnie zmywa makijaż i w ogóle nie podrażnia skóry, cudo :)

    Szamponu Babydream nie lubię - wysuszał i plątał moje włosy. Za to produkt Eveline do włosów - dobrze się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szampon babydream tani, ale jak na razie mam wrażenie, że coś z moimi włosami po nim jest nie tak, używam do zmywania olejków. Eveline mam u chłopaka, jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobnie jak Ty uzywam zelu vichy ale mysle nad naturalnymi mydelkami, nie wiem jednak jeszcze co wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mój ulubiony tusz :) ciekawi mnie ta maska, jednak po wejściu na stronę gdzie opisujesz maskę nie mogę otworzyć linku do sklepu gdzie można ją kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiś czas temu też używałam tego żelu do mycia buźki z Vichy :)
    Ale teraz przestawiłam się właśnie na pielęgnację naturalną i choć spisał się dobrze, to nieprędko do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy