Makijaż kameleonem :-)

15:31

Dzisiaj makijaż słynnym kameleonem od Catrice. Posiadam go już bardzo długo, ale przyznam, że regularnie używam dopiero od niedawna.
Moim zdaniem cień jest zdecydowanie wart uwagi, a niecodzienny kolor, dobra jakość i niska cena zachęcają do spróbowania.




Ostatnio stwierdziłam, że użyję go do smoky eyes i wykonałam cały makijaż oka tylko C`mon Chameleon od Catrice, a w wewnętrznym kąciku dodałam odrobinę rozświetlacza Mary Lou od theBalm.





Na twarzy:

  •  krem BB Skin79 Super Plus, 
  • puder bambusowy, 
  • korektor Alverde
  • róż Frat Boy theBalm
Brwi:
  • duo cieni z Essence
Oczy:
  • cień C`mon Chameleon Catrice
  • rozświetlacz Mary Lou Manizer theBalm
  • czarna kredka Essence
  • cielista kredka Natural Glaze Max Factor
  • tusz do rzęs Maybelline Colossal Volume Smoy Eyes
Usta:
  • pomadka Rimmel Nude Delight



Moim zdaniem efekt jest bardzo ciekawy ze względu na trójwymiarowość cienia. Taki makijaż zwraca uwagę i sprawia mylne wrażenie, że mamy na oku kilka różnych produktów.




Zobacz także:

72 komentarze

  1. bardzo lubię taki rodzaj cienie w każdym odcieniu, czy jasnym czy ciemnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko tego jednego kameleona. Z chęcią dowiem się o innych :-)

      Usuń
  2. Wyszło bardzo kobieco i uwodzicielsko :) Świetny cień. Ja miałam z Cartice tylko jeden i nie za dobrze go wspominam :) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowego posta:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten jeden cień z catrice :-)

      Usuń
  3. Na zdjéciach wyszedł na bardzo brázowy, a przecież wiemy, że ten cień mieni się na kilka kolorów. Szkoda, że zdjęcia nie są w stanie oddać prawdziwego oblicza tego cienia. Sama próbowałam z marnym skutkiem :)ps makijaż śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie jest tak źle i widać tą zieloną poświatę :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż..podoba mi się ten cień, podobał mi się dawno temu, ale jakoś się na niego nie skusiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam już dawno temu i przeleżał u mnie wieki zanim zaczęłam go regularnie używać :-)

      Usuń
  5. Pięknie się prezentuje :) Masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, uwielbiam takie brązy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :-) to jeden z moich ulubionych brązów :-)

      Usuń
  7. Boski ten kolorek cieni, i oczko rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najładniejszy cień z Catrice :-)

      Usuń
  8. Daje naprawdę fajny efekt, mam na niego ochotę! Masz śliczne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie najbardziej podoba się jego trójwymiarowość :-)

      Usuń
  9. Ślicznie wyszedł ten makijaż :)) Ja akurat mam ten cień, ale jakoś tak nie umiem się nim tak pomalować by mnie satysfakcjonował efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie byłam do niego przekonana ;-)

      Usuń
  10. dziewczyno jakie ty masz piękne zdrowe włosy!!! jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko tak wygląda ;-) choć przyznam, że staram się mocno o nie dbać :-)

      Usuń
  11. świetny! faktycznie jest idealny zarówno na dzień jak i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :-) wszystko zależy od ilości w jakiej się go użyje :-)

      Usuń
  12. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kamaleonik! on chyba jest porównywany do Club z MAC :) cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż oczu jest uroczy, pasuje do Twojej urody i włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Lubię brązy, choć czasami dziwnie się w nich czuję ;-)

      Usuń
  15. ładny makijaż :) pięknie wygląda i idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż, sama preferuję tego typu kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak M.A.C Club :)))
    hej u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To zamiennik kilka razy tańszy :-)

      Usuń
  18. Fajny ten cień wygląda jakbyś miała kilka a nie jeden na oku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki efekt właśnie mi chodziło :-)

      Usuń
  19. och, brązy są takie piękne, a ja nie umiem się nimi malować :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę ;-) Każdy makijaż ci fajnie wychodzi :-)

      Usuń
  20. Faktycznie świetnie się prezentuje i fajne jest to, że jednym cieniem można uzyskać taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama mam ten cień i bardzo go lubiię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nikogo, kto by go nie lubił ;-)

      Usuń
  22. Piękne oczko, ten odcień pięknie komponuję się z odcieniem Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajnie wygląda z białością mojego lica ;-)

      Usuń
  23. śLICZNIE, ALE nie mogę napatrzeć się na Twoje błyszczące włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt błyszczą, ale i tak nie lubię tych moich kłaków ;-)

      Usuń
  24. Bardzo ładnie wygląda, szczególnie na pierwszym zdjęciu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nikt nie krytykuje ;-)

      Usuń
  25. Uwielbiam makijaże oka w odcieniach brązu, bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolorek i ładnie prezentuje się na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam jeden cień z Catriece i bardzo go lubię, ten kameleon też ładnie się prezentuję- muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny bardzo efekt, chyba go sobie zafunduję ;P Podobny efekcik kameleona daje pigment Inglota, niedawno pisałam o nim, może zechcesz luknąć :) http://chbelleap.blogspot.com/2014/02/inglot-amc-sypki-pigment-do-powiek-nr-85.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście jest cudny, uwielbiam takie nietypowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny makijaż :)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie dobrane kolory, świetny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny makijaż! Uwielbiam takie kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż! Ma się wrażenie, że zostało tu użyte więcej cieni. Piękny kameleon :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny makijaż! w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To jeden cień jest?! woow, super efekt na powiekach! wygląda jakbyś użyła kilku :)
    I w ogóle bardzo pasuje do Ciebie ta kolorystyka :)

    Czyżbyś pierwszy raz pokazywała buźkę na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dawna mam na niego ochotę,ale jakoś nie mogę go kupić.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy