Spotkanie blogerek w Rybniku + gorzkie żale...

17:33

Dzisiaj post o tym jak miło spędziłam sobotnie popołudnie. Otóż 15 marca odbyło się II Spotkanie Blogerek z Rybnika i okolic, w którym miałam przyjemność uczestniczyć.

Edyta i Kamila zorganizowały spotkanie w Cafe Bosco, w której raczyłyśmy się samymi pysznościami…



Spotkanie przebiegło w bardzo przyjaznej i miłej atmosferze. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać nowe osoby z blogerskiego świata oraz po raz kolejny zobaczyć się z tymi, które uczestniczyły w poprzednim spotkaniu.


pożyczone od: http://challenge-accepteed.blogspot.com/2014/03/ale-to-juz-byo-czyli-2-spotkanie.html

Edyta i Kamila postanowiły nam zrobić ogromną niespodziankę i postarały się także o prezenty dla nas, których przecież miało nie być! Także wracałam do domu obładowana takimi dobrociami:





Dziękuję dziewczynom za świetne spotkanie i mile spędzony czas. Mam nadzieję, że to nie był ostatni raz w takim gronie :-)


  
Lista blogów uczestniczek spotkania:


Sponsorzy:



                           --------------------------------------------------------------------

Na końcu jednak wyleję z siebie trochę żalu, bo delikatnie mówiąc czuję poirytowanie poczynaniom serwisu Blogger, który w końcu dzięki nam zbija niezłą kasę…
Nie wiem czy macie ten sam problem co ja, choć czytałam, że wiele osób się z nim boryka. Otóż od kilku dni nie mogę zaobserwować żadnego z waszych blogów! Blogger mi na to nie pozwala i za każdym razem pojawia się komunikat: "Przepraszamy, realizacja twojego żądania była niemożliwa".

Niestety obserwowanie nie działa na żadnej przeglądarce, ani na żadnym kompie… Nie pomaga czyszczenie ciasteczek, odświeżanie stron, nic! Wiem, że można dodać blog do listy czytelniczej na stronie głównej bloggera, ale wiąże się to z jakimś limitem blogów i nie chcę się w to bawić.

Sprawa została zgłoszona, ale niestety pozostała bez odzewu.


Macie też takie problemy?


Zobacz także:

56 komentarze

  1. Po fociach widać ,że spotkanie udane .
    Super ...może i ja doczekam się kiedyś spotkania !!!
    buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię znowu spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super było ;) jeny powiedz mi gdzie kupiłaś ten pojemniczek na pędzelki? Widziałam go na tylu blogach a sama znaleźć nie umiem :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet mnie nie denerwuje!! własnie zainstalowałam Chrome, bo to niby miało pomóc.. I nic! Jestem wściekła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa na żadnej przeglądarce :-( Próbowałam już na wszystkich, nawet na różnych kompach i nic... :-((

      Usuń
    2. To tak jak ja. oczywiście nie mogę dodać również do listy czytelniczej... beznadzieja...

      Usuń
  5. Ja też cieszę się,że mogłam Cię poznać. Jesteś wspaniałą dziewczyną :)
    Ja też mam problemy z bloggerem,ale po kilku próbach coś tam mi się udaje zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, było bardzo miło Cię poznać :-) Zarażałaś pozytywną energią ;-))
      Dobrze, że chociaż u Ciebie blogger daje radę...

      Usuń
  6. No niestety ja też od jakiegoś czasu muszę dodawać blogi przez listę czytelniczą, bo blogger znów sobie z nas nic nie robi, po mimo że problem został już dawno zgłoszony.

    A za spotkanie również dziękuję i szczerze z Edytą myślimy już o kolejnym, ale nie wiem czy nie bardziej kameralnym, bo jak pewnie zauważyłaś porobiły się grupki jak w szkole.

    Buźka :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak było świetnie!
      Blogger ostatnio u mnie mocno minusuje...

      Usuń
  7. Kolejne spotkanie postaram się zorganizować ja :) Było awesome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na pewno się zgłoszę! :-))

      Usuń
  8. spotkanie było rewelacyjne, fajnie było ponownie się spotkać - ja już mam ochotę na kolejne ;)
    co do bloggera - i u mnie nic nie działa tak jak powinno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Agnieszko, że się jeszcze zobaczymy :-)
      Może w końcu się zainteresują sprawą i to naprawią...

      Usuń
  9. ile dobrocii ze spotkania!
    a z Blogerem tez mam taki problem.. ale jak hce obserwowac to wciskam opcje 'pokaz wiecej' czy cos takiego i wtedy pojawia sie obserwuj i wtedyd ziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tutorial jak to zrobić, ale nie dochodzę do tego momentu, bo nie mogę się nawet zalogować :-(

      Usuń
  10. Co do blggera mam to samo, zaobserwować nikogo się nie da od wczoraj, co więcej niektórych nie mogę dodać do tej listy czytelniczej nawet z adresu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już w ogóle są niezłe cyrki!

      Usuń
  11. fajnie że spędziłaś miło czas :)

    a co do blogera, to ja nie mam problemu :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dodawać blogi bez problemu? To zazdroszczę...

      Usuń
  12. pewnie prowadzone są jakieś prace na bloggerze :-( a co do spotkania było świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, od tygodnia blogger nie działa poprawnie a oni mają to gdzieś.
      Miło było Cię poznać :-)

      Usuń
  13. pewnie prowadzone są jakieś prace na bloggerze :-( a co do spotkania było świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile was było :) wow! Widać że dobrze się bawilyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bloger jest niestety niereformowalny. Nadal nie działa :) Fajne spotkanie, ależ was tam dużo było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te ich "ulepszenia" tylko utrudniają nam życie...

      Usuń
  16. Blogger i mnie rozczarowal niestety... ja nie moge dodawac do tego paseczka, gdzie mam blogi, ktore czytam.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś do nich ten błąd. Może do nich dotrze, że psuje się już chyba wszystko

      Usuń
  17. Mnie pomogło z tym problemem w obserwacji kliknięcie wtedy opcji 'Więcej' i dopiero tam kliknięcia 'Obserwuj'. Może u Ciebie też zadziała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie docieram do tego momentu, bo mnie wywala z logowania

      Usuń
  18. Ja też mam problem z obserwowaniem ;( myślałam, że tylko u mnie to nie działa, ale pocieszyłaś mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grubsza sprawa. Ciężko o pocieszenie ;-)

      Usuń
  19. Mam ten sam problem z bloggerem, gdy chcę zaobserwować bloga muszę się ponownie zalogować, co jest niemożliwe :/ ehh to już trochę za długo trwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również dołączam do osób z problemami z obserwowaniem :( świetne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak długo to jeszcze potrwa...

      Usuń
  21. Od razu widać, że miło spędziłyście czas. Ja niedawno też byłam na swoim pierwszym spotkaniu blogerek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne spotkanie ;)) Problem z obserwatorami można rozwiązać klikając obok napisu "Obserwuj tego bloga" Wiecej opcji i dopiero dodać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o tym, że mnie nie loguje wcale. Żeby móc zaobserwować bloga w ten sposób trzeba być zalogowanym, a mnie cały czas wywala...

      Usuń
  23. fajnie jest się tak spotkać

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna relacja, jeszcze nie byłam na żadnym spotkaniu blogerskim . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam ostatnio takie problemy z Bloggerem, z resztą sporo Dziewczyn ostatnio na to narzeka...
    zazdroszczę spotkania, chciałabym się kiedyś na takie wybrać, poznać dziewczyny z innych blogów osobiście, pogadać, poplotkować...

    OdpowiedzUsuń
  26. I u nas było udane spotkanie :)
    A co do Bloggera to aktualnie na szczęście nie mam z nim problemów, ale co jakiś czas coś się dzieje -a to nie mogę zaobserwować, a to blogroll nie działa... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać że spotkanie było udane,szkoda że nie wiedziałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sprawa takie spotkania blogerek :) Kiedyś sama bym chciała w takim uczestniczyć :) Od jakiegoś czasu u mnie również wyświetla się ta sama informacja co u Ciebie, jeśli chcę obserwować jakiegoś bloga ;/ ale ja klikam "więcej opcji" i potem "obserwuj" i gotowe ;p Spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie tak robię jak Ty i działa :)

      Usuń
  29. Blogger tak świruje sobie raz na jakiś czas, ale teraz faktycznie dość długo to trwa. Limit wynosi 300 blogów i dość ciężko go osiągnąć. Ja sprawę rozwiązałam tak, że można mnie jeszcze obserwować prze platformę Bloglovin i Facebooka, ale nie każdy poszedł na takie rozwiązanie, a szkoda puścić niektóre blogi w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy ciężko? Dawno przekroczyłam limit obserwowanych 300 blogów.

      Usuń
  30. U mnie na jednej działa (Firefox), ale dopiero po kliknięciu, wejściu w 'więcej' i dopiero tam mogę zaobserwować.
    Natomiast na drugiej (Safari) nie działa. Możliwe, że problem jest update przeglądarki, która z jakichś przyczyn stała się niekompatybilna z bloggerem.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy