Srebro i czerń na wieczór // NAKED 2

13:31

Dawno już nie było żadnego makijażu, więc dzisiaj szybciutko wrzucam zdjęcia prostego i nieskomplikowanego połączenia dwóch cieni: srebrnego i czarnego. Moje pochodzą z paletki Urban Decay Naked 2, są to cienie Verve i Blackout.




Makijaż ten wykorzystałam na wieczorną imprezę, więc mogłam również zaszaleć ze sztucznymi rzęsami. Pozostałe kosmetyki jakie użyłam:
- krem BB Skin79 Super+ Beblesh Balm
- kamuflaż Alverde i Kryolan
- puder bambusowy Biochemia Urody
- rozświetlacz Bell Lady Code
- róż Frat Boy theBalm
- bronzer Bahama Mama theBalm
- tusz Maybelline Colossal Volume Smoky Eyes
- pomadka Maybelline Color Whisper nr 120 + błyszczyk Essence Stay With Me nr 02



Lubicie takie klasyczne połączenia, czy wolicie zaszaleć z kolorami?


Zobacz także:

76 komentarze

  1. śliczny makijaż i ślicznie ci to wyszło.Kreseczka jest i cienie z nią się bardzo ładnie komponują .Kolor ust jest moim ulubionym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też lubię takie usta, choć ciemne kolory na nich nie są mi obce ;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie i pięknie :) Uwielbiam srebrne akcenty w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię takie delikatne makijaże dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam odwagę w takim razie :-) Ja myślałam, że to mocny makijaż na wieczór ;-)

      Usuń
  4. Świetny makijaż i piękne oczy. No mojej opadającej powiece nie da się zrobić ładnego makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam najbardziej opadającą powiekę jaką kiedykolwiek widziałam ;-)

      Usuń
  5. Ja od zeszłego roku zdecydowanie wolę szaleć z kolorem na ustach, oczy zostawiam w bardziej klasycznych, neutralnych kolorach lub jedynie z kreską:) strasznie mi się podoba ten make-up, no i widzę mój ukochany błyszczyk z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to różnie bywa. Raz wolę mocniejsze usta, raz oczy :-)

      Usuń
  6. Na co dzień lubię stonowane kolory, ale na większe wyjścia warto zaszaleć:) Pięknie prezentuje się Twój makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień preferuję zdecydowanie delikatne makijaże :-)

      Usuń
  7. Wczoraj odkopałam moją zapomnianą paletkę Naked 2 i też się trochę pobawiłam z różnymi odcieniami brązów. Ma przepiękne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja też trochę porzuciłam Naked 2 na korzyść nowej wersji ;-)

      Usuń
  8. Moje kolorki! *_*
    Bardzo lubię taki makijaż,wolę beże,szarości i czernie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również preferuję takie odcienie :-)

      Usuń
  9. Pięknie się w nim prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny makijaz, wygladasz pieknie :) i ta perfekcyjna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż! A ta kreska, cudowności! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kreska wyjątkowo mi wyszła. To się często nie zdarza ;-)

      Usuń
  12. Piękny makijaż :) bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ulubione kolory! cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób lubi takie klasyczne połączenia :-)

      Usuń
  14. zdecydowanie wole klasyczne polaczenia :) bardzo ładny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też bardziej skłaniam się ku klasyce ;-)

      Usuń
  15. śliczny makijaż! pięknej kobiecie wystarczy klasyka do podkreślenia urody,więc makijaż idealny dla Ciebie :)
    kuszą mnie sztuczne rzęsy ale mam obsesję że je zgubię gdzieś na mieście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Co do rzęs to przyznam szczerze, że nie przepadam za nimi i noszę je raz na ruski rok ;-) Po prostu mi w nich niewygodnie ;-)

      Usuń
  16. Ja wolę jednak klasyczny makijaż, nie lubię się rzucać w oczy, dlatego Twój bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś często nosiłam szalone połączenia na powiekach, ale teraz jestem nudna i dobrze mi z tym :-)

      Usuń
  17. kolorki piękne - lubię takie zdecydowane połączenia :) ale rzęsiska i tak przyćmiły wszystko - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Rzęsy może i fajne, ale mega niewygodne ;-)

      Usuń
    2. może i niewygodne, ale jakie robią wrażenie ;)

      Usuń
  18. Cudowny makijaż! Sama podobnie i dość często maluję się tak na imprezy :) Chociaż omijam krok - sztuczne rzęsy, bo jakoś boję się ich nakłądania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne całość się prezentuje, takie "klimaty" kolorystyczne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancki make-up. A rzęsy są tak doczepione, że wyglądają na naturalne! Genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda pięnie. Uwielbiam takie makijaże, bo są eleganckie i szykowne. Nie lubię tych krzykliwych, kolorów i nigdy ich nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej lubię takie klasyczne (bezpieczne) połączenia, dlatego też Twój makijaż bardzo mi się podoba. Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moim oku podobają mi się tylko klasyczne połączenia kolorów, ale za to u innych bardzo lubię kolorowy makijaż.
    Jak dla mnie idealne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. lubie klasyczne :D super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zdecydowanie zwolenniczką właśnie takich klasycznych i stonowanych makijaży, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny :) Ja lubię zarówno delikatne klasyki jak i kolorowe szaleństwo - wszystko zależy od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba - lubię makijaże z mocno podkreślonym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba tak awersja - bardzo ładnie wygladają w takim ubraniu Twoje oczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne połączenie :) całość świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  31. Klasyka, zdecydowanie ! Piękne połączenie ;) A zieleń oczu masz niesamowitą <3!

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja lubię czasami pobawić się w kolorki;)Boski makijaż a jakie rzęski podkręcone;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Uwielbiam Naked2 i Fratboya!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie góruje klasyka :) Brązy lub szarości, ewentualnie błękity :) Piękny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny makijaż i piękne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny makijaż oczu.Chodzi za mną ta paletka cieni NAKED już od dawna...
    Ps.Kochana skąd wzięłaś ikonki facebooka,które się ruszają.Mogłabyś podać mi link do stronki?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się! Ja nawet wolę te bardziej klasyczne makijaże od tych kolorowych i zwariowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż! Bardzo pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ładny makijaż :) chciałabym taki umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasuje Ci taki makijaż :) w ogóle śliczna jesteś! :*
    A kolorki fajne, uniwersalne- lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny makijaż oka :) a do tego piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny, subtelny makijaż! Super podkreśla Twoją urodę:)))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy