Colyfine Repair Complex maska do włosów

18:29

Oprócz kremów od firmy Colyfine otrzymałam do testów również maskę do włosów Repair Complex.




Maska znajduje się w plastikowym 250 ml słoiczku, ma gęstą, kremową konsystencję i przyjemny, budyniowy zapach.
Czytałam na jej temat sporo pozytywnych recenzji i przyznaję, że wiele od niej oczekiwałam. Niestety po pierwszej aplikacji moje włosy nie stały się takie, jak bym sobie tego życzyła.
Liczyłam na sporą dawkę nawilżenia, której brakuje moim włosom, ale niestety czupryna stała się dość szorstka i nieprzyjemna w dotyku. Potem postanowiłam dać jej ponownie szansę i trzymać na włosach ok. 30 min, ale efekt również był słaby.



Chciałam już zrezygnować z niej całkowicie, ale wpadłam na pomysł żeby ją trochę ulepszyć i przed aplikacją na włosy zmieszałam porcję maski z żelem hialuronowym 1%. To był strzał w dziesiątkę!




Włosy po takiej miksturze były nie do poznania! Zyskały sporą dawkę nawilżenia, stały się miękkie i sypkie, a do tego puszenie zostało całkowicie wyeliminowane.
Z takiego efektu jestem w pełni zadowolona i pomału denkuję maskę zawsze mieszając ją z żelem hialuronowym. Rezultaty na włosach cały czas są tak samo dobre, więc nie eksperymentowałam z żadnymi innymi dodatkami.

Może skuszę się na zakup tej maski w Hebe, choć przyznam, że wolałabym żeby kosmetyk sam w sobie, bez ulepszania miał dobre działanie…




- dostępność Hebe

- cena ok. 20 zł


Zobacz także:

49 komentarze

  1. U mnie też bez ulepszeń słabo wypada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba miałam zbyt duże oczekiwania... :-)

      Usuń
  2. pierwszy raz widzę tą maskę. Muszę się nią zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe dostaniesz ją bez problemu :-)

      Usuń
  3. Nigdy nie rzuciła mi się ta maska w oczy w Hebe. Musze się jej bliżej przyjrzeć, chociaż cena 20zł trochę odstrasza. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wydałabym na nią dużo więcej gdyby była tego warta :-)

      Usuń
  4. nie miałam tej maseczki,jeżeli świetnie nawilża to muszę ją sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie nawilża jak się ją podrasuje..

      Usuń
  5. Maska była dobra,ale tylko ze względu na to,że dodałaś żel. Szkoda ,że nie sprawdziła się sama w sobie. Obecnie jestem na etapie szukania dobrej maski odżywiającej włosy po dekoloryzacji. Czaję się na JMO:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JMO i mnie by się przydała... ;-)

      Usuń
  6. Nie widziałam nigdzie tych masek ale Hebe nie mam więc może dlatego:)
    Nie kupię , choćby dlatego że trzeba eksperymentować z nią.
    Ja w tej chwili jestem zachwycona działaniem olejku z czarnuszki na włosach więc póki co nic innego nie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :-)

      Usuń
  7. Ooj, szkoda, że sama w sobie jest kiepska. Cena również nie jest mega niska więc cokolwiek powinna robić.
    Ja używam obecnie maski z Biovaxu i jestem bardzo zadowolona! :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax do włosów ciemnych i wersja do włosów osłabionych u mnie się nie sprawdza :-( Mam ochotę wypróbować jeszcze wersję keratynową i z olejami :-)

      Usuń
  8. Ciekawe, teraz szukam jakiejś dobrej maski do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :-( Liczyłam na zdecydowanie więcej...

      Usuń
  10. Jest dużo lepszych masek w niższych cenach, szkoda, że ta się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy wcześniej nie widziałam tej maski. Ja jestem zadowolona z maski Wella Pro Series Moisture tam nie muszę dodawać kwasu hialuronowego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dziwne, że po masce włosy były szorstkie.. Nie widziałam jej nigdy w Hebe, ale skoro nie robi żadnego fajnego efektu, a dodatkowo trzeba ją ulepszać, to nie mam na nią ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po samej masce moje włosy były suche i szorstkie, po prostu brzydkie ;-)

      Usuń
  13. Nigdy bym nie wpadła na to, żeby samemu ulepszyć maskę. Wolałabym oczywiście, żeby sama w sobie działała dobrze, bez żadnych dodatków.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się złożyło, że zalegał mi ten żel hialuronowy, więc spróbowałam :-)

      Usuń
  14. Szkoda, że trzeba ją samemu ulepszać, sama bym nie wpadła na taki pomysł, zresztą nie widziałabym co dodać, by działała lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja improwizowałam i wyszło ok ;-)

      Usuń
  15. Podobnie jak Retromoderna - uważam, że to dziwne żeby samodzielnie tunningować kosmetyki, na dodatek nie takie znów najtańsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze to niż wyrzucanie całej maski do kosza...

      Usuń
  16. Kochana... ja mam włosy cienkie i uwielbiam tę maskę! Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ją chwali, ale moje włosy potrzebują mega nawilżenia i ta maska była zbyt słaba :-(

      Usuń
  17. nie lubie tego typu odzywek ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam 50 ml kwasu hialuronowego, nie wiedziałam co z nim zrobić bo to dość duża ilość i oddałam koleżance, teraz żałuję bo nie wpadłam nawet na pomysł aby dodać go do maski do włosów. będę pamiętać o Twojej metodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fajnie się sprawdził :-) Polecam ;-)

      Usuń
  19. Nie znam tej maski, ale wole produkty, które nie wymagają dodatkowego ulepszania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej firmie... Niestety tak jest, że kosmetyk nie działa tak jak powinien ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą maską. Jak będę w Hebe to ją kupie - jestem ciekawa jak zadziała na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie dodawałam do masek/odżywek do włosów żelu hialuronowego, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego produktu:)
    Jednak chyba wolałabym raczej nie bawić się w ulepszanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z tym dodaniem kwasu hialuronowego :) Zamierzam wypróbować tą maskę z ciekawości, więc może wykorzystam Twój pomysł na ulepszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś mam mieszane uczucia co do niej ;D Chyba nie sięgnę po nią ! Mi by nawet do głowy nie wpadło że mogę ją z czymś połączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mi dała dobre działanie, bez mieszania z czymkolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpadłaś na świetny pomysł z mieszanką :D Może i ja spróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej maski, ale słabo kusząca, znam kilka o wiele lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego produktu, wolę w sprayach, sprawdzają się na moje lenistwo.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy