Creme Bar - biomembranowy krem specjalnie dla mnie

20:00

W zeszłym miesiącu do testów otrzymałam kosmetyczną nowinkę w postaci kremu biomembranowego Creme Bar marki Beauty Cosmetics.
Krem bardzo mnie zaciekawił, bo jest mieszanką przygotowaną specjalnie dla mnie. Marka ma swoje stoisko w poznańskiej galerii KingCross, gdzie przeprowadza badanie skóry klienta i po diagnozie opracowuje indywidualną recepturę kremu. Więcej możecie przeczytać TUTAJ.



Ja wypełniałam szczegółową ankietę dotyczącą stanu mojej skóry i na jej podstawie otrzymałam paczkę, w której znajdowała się baza kremowa oraz 2 ampułki: ekstrakt z drożdży piwnych, który ma za zadanie uregulować pracę gruczołów łojowych i ekstrakt z oczaru wirgilijskiego, działający hemostatycznie.




Zgodnie z instrukcją zmieszałam ampułki z bazą i mogłam od razu spróbować mazidła. Krem przygotowany dla mnie ma lekką konsystencję, zapach drożdży nie powala, ale nie jest też dla mnie uciążliwy.





Nakładam go codziennie rano, przed nałożeniem makijażu, bo ma on regulować pracę gruczołów łojowych i niwelować przetłuszczanie się cery, co całkiem nieźle mu wychodzi.
Kiedy wypełniałam ankietę moja cera nie była w najlepszym stanie po nieudanej przygodzie z Effaclar Duo, dlatego przygotowano dla mnie krem mający na celu pomoc w walce z niedoskonałościami. Jednak od wypełnienia ankiety do momentu otrzymania przesyłki minęło sporo czasu, w którym zdążyłam uporać się z nieprzyjaciółmi. Dlatego też nie wiem jak kosmetyk poradziłby sobie na trądzikowej, mocno problematycznej cerze.



Jeśli chodzi o regulowanie wydzielania sebum to jestem zadowolona. Zauważyłam, że makijaż na kremie Creme Bar wygląda dobrze, nic się nie roluje, ani nie spływa. Moja cera faktycznie nie przetłuszcza się już tak mocno i makijaż nie wymaga poprawek w ciągu dnia.
Używam go od jakiegoś miesiąca i lada dzień skończę całe opakowanie. Mogę więc śmiało stwierdzić, że krem mnie nie zapchał i nie pogorszył stanu mojej cery. Żadne nowe niespodzianki się nie pojawiają, co jest dla mnie dużym plusem.
Zaletą jest również higieniczne i wygodne opakowanie. Kremową bazę i ampułki z substancjami aktywnymi można kupić na stoisku Creme Bar lub na ich stronie internetowej: http://bcosmetics.com/pl/Creme-Bar-Visage-Parfait/Produkty/Twoj-biomembranowy-krem-30-ml

- cena kremu 30 ml: 100 zł

Razem z kremem od marki otrzymałam jedną rewitalizującą ampułkę witaminową, która wystarczyła mi na dwa użycia na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Po jej użyciu skóra również zachowywała się całkiem dobrze, ale aby zauważyć większe efekty potrzebna jest kompletna kuracja, o której możecie przeczytać TUTAJ.



Przyznam, że jestem bardzo zaintrygowana całym pomysłem i bardzo spodobała mi się koncepcja indywidualnej receptury kosmetyków.


Zobacz także:

58 komentarze

  1. Opłacało się ;) nie lubię zapachu drożdzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nim nie przepadam, ale w tym kremie zapach drożdży da się znieść :-)

      Usuń
  2. bardzo doceniam takie projekty i uważam że spersonalizowane kremy to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym kremem. Ciekawe czy u mnie też coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie firmy można wyszukać gabinety kosmetyczne, w których można dostać kremy :-)

      Usuń
  4. Super sprawa z takim dopasowanym dla każdego kremem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś zupełnie nowego dla mnie ;-)

      Usuń
  5. Naprawdę fajny pomysł, szkoda że nie widziałam czegoś takiego w Trójmieście ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdzie się jakiś gabinet, który prowadzi sprzedaż... A jeśli nie to zawsze zostaje sklep internetowy :-)

      Usuń
  6. Dobrze pomyślane z tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna sprawa z takimi kremem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie słyszałam o takim kremie. Świetnie, że się sprawdza. Mnie by się przydał żeby trochę ujarzmić moją strefę T ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w tej kwestii u mnie całkiem fajnie sobie radzi :-)

      Usuń
  9. Wspaniały pomysł z takimi kremami.Ja bym chciała taki specyfik specjalnie dla mnie ale najlepiej po przeprowadzeniu nie ankiety ale badania mojej skóry tak bezpośrednio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś z Poznania to masz na to szansę :-)

      Usuń
  10. pielęgnacja skrojona na konkretne potrzeby bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również przypadła do gustu :-)

      Usuń
  11. Podoba mi się koncepcja spersonalizowanego kremu :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł jest genialny, już zerkam na stronę, bo mnie zaintrygowałaś. Chętnie sobie samej kupię takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniłam ankietę, przemiła Pani już do mnie zadzwoniła, czekam teraz na diagnozę! Jak na razie jestem bardzo zachęcona :)

      Usuń
    2. Świetnie! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  13. Ciekawa sprawa. A czemu przygoda z Effeclarem była nieudana? Zastanawiałam sie nad nim, ale boje sie podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak było u autorki, ale ja też miałam z nim nieudaną przygodę, polegającą na mega wysypie nawet po ponad dwóch tygodniach stosowania i podrażnieniu. Za to punktowo na niedoskonałości sprawdzał się świetnie.:)

      Usuń
    2. Ano właśnie ja myślałam o stosowaniu punktowo gdyż typowo trądzikowej cery to ja nie mam, po prostu czasem coś wyskoczy i chciałabym to szybko zwalczyć

      Usuń
    3. Punktowo nawet daje radę, ale nie polecam używać na całą twarz. U mnie zdecydowanie lepiej sprawdza się Effaclar K :-)

      Usuń
  14. wow, genialny pomysł! chyba zastanowię się nad takim kremem i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam sobie do ulubionych ten wpis, jak wykończę moje kremy to chyba skuszę się na taki skierowany specjalnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł z tym kremem i sama z chęcią bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam zapach drożdży ;D Ciekawie się prezentuje , ale cena nie małą ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapach kremu przypadłby ci do gustu ;-))

      Usuń
  19. Przyznam, że nigdy nie zwróciłam uwagę na ich stoisko, gdy byłam we wrocławskiej Magnolii. Hm ;)

    Myślę, że mogłabym być zadowolona z tego kosmetyku. Chociażby z tego względu, że ogranicza on wydzielanie sebum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkradł mi się mały błąd :-( Niestety nie mają już stoiska we Wrocławiu. Stacjonarnie można ich dorwać w Poznaniu :-)

      Usuń
  20. Świetny pomysł z tym kremem ;) Muszę koniecznie przyjrzeć się bliżej ich kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. indywidualne tworzenie kosmetyków stało się ostatnio bardzo popularne, muszę spróbować bo słyszę na temat takich metod same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mnie zaciekawiłaś :) Muszę się temu bliżej przyjrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  23. krem biomembranowy- brzmi groźnie, ale i intrygująco;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetna oferta marki. Krem dopasowywany indywidualnie dla cery - rewelacja.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, jestem pod wrażeniem, świetny pomysł z tą indywidualną recepturą, buteleczka wygląda bardzo atrakcyjnie, no i krem masz świeżo zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie widziałam takiego kremu. Naprawdę rewelacyjny pomysł i całe wykonanie. Higienicznie, świeżo, fajny pojemnik, super

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł z tym doborem kremu do typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pomysł z takim doborem kremu! Ciekawe czy mi dobraliby coś odpowiedniego, nie byłoby to takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mnie zaciekawił ten pomysł indywidualnego doboru kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze ten pomysł w doborem kremu jest niesamowity ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny pomysl! Chetnie bym sie wybrala na takiego badanie :) TYm bardziej, ze kremik dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem robiony pod indywidualne zapotrzebowanie? Brzmi bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda że tak późno dostałaś ten krem, tak można by było się przekonać co on potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja, że krem jest idealnie dostosowany pod Ciebie!
    Pierwsze słyszę o tej marce.
    A nazwę kremu przeczytałam początkowo jako "bimberowy", haha :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo kolezanka tez ze śląska :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :-) Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem bardzo ciekawa jak spisałby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze przyznam, że to jedyny krem jaki ja mogę stosować, mam cerę alergiczną i tylko on mnie nie uczula.
    można zakupić w sklepie internetowym www.bcosmetics.com albo w niektórych salonach kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy