Fitomed Żel do mycia twarzy

15:30

Dotychczas moim ulubionym żelem do mycia twarzy był Vichy Normaderm, ale po latach jego ciągłego używania po prostu mi się znudził.
Czytając wiele pozytywnych recenzji ziołowego żelu do mycia twarzy Mydlnica Lekarska marki Fitomed postanowiłam go wypróbować. Kiedy pojawiła się możliwość jego przetestowania bardzo się ucieszyłam, bo akurat żel Vichy sięgnął dna.



Żel do cery tłustej marki Fitomed znajduje się w plastikowej butelce, zamykanej na „klik”. Design nie jest porywający i przydałaby się pompka, ale liczy się przecież to, co jest w środku ;-)



Od razu napiszę, że absolutnie zgadzam się ze wszystkimi zachwytami nad tym produktem. Faktycznie zasługuje on na poematy na jego temat, a ja najchętniej postawiłabym mu pomnik!
Żel jest dość rzadki, ale nie wycieka z dłoni i można go łatwo nałożyć na twarz. Ma herbaciany kolor i bardzo przyjemny, nie drażniący, ziołowy zapach.



Po nałożeniu go na zwilżoną twarz pojawia się delikatna piana, która bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczeniem skóry twarzy.

Skład moim zdaniem jest bardzo dobry, na początku same ekstrakty ziołowe, SLS dopiero w środku listy.



Po umyciu tym żelem moja tłusta skóra jest rewelacyjnie oczyszczona, pory są zwężone, ale nie odczuwam żadnego przesuszenia! To dla mnie nowość po żelu Vichy, po którym czułam ściągnięcie. Żel marki Fitomed pozostawia skórę czystą, gładką i delikatną.
Warto dodać, że nadaje się nie tylko do cery tłustej i trądzikowej, ale również wrażliwej, co naprawdę świadczy, że jest delikatny. Mam teraz dowód na to, że produkty oczyszczające skórę tłustą nie zawsze muszą być bardzo mocne.



Ten żel to dla mnie hit i z pewnością odkrycie 2014 roku! Jak skończę obecne opakowanie to na pewno zaopatrzę się w kolejne, bo to istny skarb, za który trzeba zapłacić tylko 9 zł!


Zobacz także:

95 komentarze

  1. Wciągam w takim razie na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz :-)

      Usuń
  2. To miło, że takie odkrycie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypuszczałam, że okaże się tak dobry :-)

      Usuń
  3. jest to jeden z moich ulubionych żelów do twarzy
    świetny i do tego naturalny
    polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Ci się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja cera jest mieszana, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej dla ciebie :-) Moim zdaniem dobrze się spisze na każdym rodzaju cery :-)

      Usuń
  6. Brzmi kusząco, ja mam mieszaną niby cerę ale czasem mam wrażenie ze jest jednak tłusta:)Jeśli trafi mi się okazja go kupić chętnie wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się zgadzam! Żel jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczyszczanie bez wysuszania? Chętnie bym więc go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysusza :-) To jego ogromna zaleta :-)

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tym ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli gdzieś wpadnie mi w oczy to chętnie kupię. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem niestety czy jest dostępny gdzieś stacjonarnie

      Usuń
  11. Kurczę, jak byś wcześniej dodała tą recenzję to na pewno bym zamówiła, bo właśnie czekam na paczkę od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Fitomed są bardzo dobre - jedynie opakowania są lekko zniechęcające ale przecież ważniejsze, że działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są słabe, to fakt, ale za tę cenę nie ma co narzekać ;-)

      Usuń
  13. Też go używam i jestem bardzo zadowolona! ;) Gorzej jest z wersją do cery suchej i wrażliwej, bo przesusza okropnie. Ten zdecydowanie daje radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że ta druga wersja jest słabsza

      Usuń
  14. Mnie też Vichy wysuszał.
    A gdzie można nabyć kosmetyki Fitomed? Właśnie szukam czegoś podobnego w działaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w niektórych aptekach i na stronie Fitomed :-)

      Usuń
  15. Gdyby nie moje kochane ocm, już bym leciała na stronę kupować :) Ale pewnie kiedyś wypróbuję, muszę zapamiętać tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, więc warto spróbować :-) Ja za ocm nie przepadam :-(

      Usuń
  16. odkrycie 2014 roku? kurczę, wiesz jak zaintrygować :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy go nie używałam ale po Twojej recenzji chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  18. Jeden z moich ulubionych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tobie również się sprawdził :-)

      Usuń
  19. miałam i popieram:) tonik trochę mniej mi się spodobał, bo kleiła mi się buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam nturalne kosmetyki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie jest w pełni naturalny, ale skład jest całkiem fajny mimo wszystko :-)

      Usuń
  21. Łał. Kto by się spodziewał po takim niewinnym, tanim żelu do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tańsze kosmetyki potrafią być lepsze od tych drogich ;-)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Nie ma chyba osoby, która go nie lubi ;-))

      Usuń
  23. Już prawie go kupiłam, ale zerknęłam na cenę, a tam... prawie 20 złotych! Wiedząc, że kosztuje dwukrotnie mniej wkurzyłam się na aptekę i postanowiłam znaleźć go taniej no i jakoś tak wyszło, że skończyłam z żelem Bielenda Pharm:P Nie zauroczył mnie, więc postanowiłam Fitomed zamówić na doz.pl. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mają na niego promocję -15%, więc cena już w ogóle powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, cena 7 zł z groszami :-))

      Usuń
  24. Przy tak niskiej cenie, aż głupio by było go nie wypróbować. Żel wydaje się być idealny, ale mi potrzebna byłaby wersja dla cery suchej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta do cery suchej podobno nie jest zbyt fajna i mocno wysusza...

      Usuń
  25. jestem go ciekawa i chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę go wypróbować, bo bardzo lubię Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj koniecznie :-)

      Usuń
  27. Jestem zagorzałą fanką Fitomedu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba również się nią stanę ;-))

      Usuń
  28. ja do twarzy używam zwykłego szarego mydła z Białego Jelenia i jak dla mnie jest niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam szarego mydła :-)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Nie ma chyba złej opinii o tym żelu ;-)

      Usuń
  30. Już od jakiegoś czasu mam go w planach zakupowych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się sprawdził tak dobrze jak u mnie :-)

      Usuń
  31. Jeszcze zaden z kosmetyków fitomed mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczyna z nimi przygodę, ale póki co jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  32. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam nic tej marki. Chyba będę musiała się wybrać na online'owe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o chętnie bym go poznała bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę się bliżej przyjrzeć ofercie tej marki, może do suchej skóry też coś takiego mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, ale podobno niezbyt dobry...

      Usuń
  35. Przekonałaś mnie, ja używam teraz Sylveco. Rumiankowy żel pachnie trochę moczem, ale jest jednocześnie delikatny i oczyszczający. Pójdę w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena jest super. Będzie trzeba przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tylko skończy się moje mydełko alepp skuszę się na ten żel. Słyszałam o nim wiele dobrego a moja skóra ma tendencję do przesuszania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mydełko Aleppo muszę przetestować ;-))

      Usuń
  38. Marka Fitomed ma bardzo dobre kosmetyki. Miałam je kiedyś okazję testować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam i jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  39. Używałam i uważam, że to rewelacyjny produkt myjący:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z pewnością kiedyś się skuszę na ten żel. Kosmetyki Fitomed to moje odkrycie 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem trochę po tyłach, bo dopiero teraz je poznaję :-)

      Usuń
  41. Skoro tak zachwalasz to muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię naturalne kosmetyki, możliwe że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja miałam żel do cery suchej, też był moim hitem, bardzo lubię fitomed i zawsze polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie miałam, chyba zostanę przy tym ;-)

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Teraz można go kupić w aptekach DOZ za jakieś 7 zł :-)

      Usuń
  45. Tak go zachwaliłaś na moim blogu, ze aż wpadłam zobaczyć co to za cudo :D Jak kiedyś go znajdę, to na pewno się skuszę, za taką cenę to nawet warto brać w ciemno. Dodałam do obserwowanych :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytałam o nim same dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooch, miałam go i byłam pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy