Kolejna pomadkowa miłość! Maybelline Color Whisper

15:29

Pomadkowy szał ogarnął mnie już dawno temu i nie chce odpuścić. Szminki to moja słabość. Kupuję dużo, czasami bardzo podobnych kolorów, ale nic nie mogę na to poradzić. Jak spodoba mi się jakaś pomadka to muszę ją mieć…



Tak było też z pomadką Maybelline Color Whisper. Zapragnęłam czegoś nowego w różowym, jasnym odcieniu i wybór padł właśnie na Color Whisper w kolorze nr 120 Petal Rebel. 



Nie żałuję zakupu ani trochę, bo pomadka oprócz słodkiego, cukierkowego odcienia ma bardzo dobrą jakość. To takie trochę masełko do ust, więc rozprowadza się wyśmienicie, a przy tym nawilża i nie podkreśla suchych skórek. Daje trochę błyszczykowe wykończenie i dość długo utrzymuje się na ustach.

Muszę rozejrzeć się za pozostałymi odcieniami…


Zobacz także:

126 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ma świetną, masełkowatą konsystencję i to dlatego :-)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt na ustach. Również opakowanie przypadło mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh, te różowe opakowania... ;-))

      Usuń
  3. Chyba skuszę się na Nią, jak będzie promocja -49% w Rossmannie na produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją w dwóch kolorach, jedną kupiłam a drugą dostałam :) Są bardzo fajne i chętnie ich używam. Ten odcień, który masz też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglada na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę błyszczykowato, ale pigmentacja jest naprawdę niezła :-)

      Usuń
  6. Ładnie się prezentuje na ustach, ja nie powinna kupować nowych produktów do ust na tej promocji w Rossmannie ale chyba ciężko będzie się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cukiereczek! Ładna, taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor!
    poluję od dawna na taki cukierkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie radzę poczekać na promocję na szminki i lecieć do Rosska ;-))

      Usuń
  9. Ładny kolorek, na ustach wygląda bardzo delikatnie:) Ja mam tą pomadkę w odcieniu Lust for blush i bardzo ją lubię, choć ostatnio rzadko noszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej używam bardzo często do pracy, bo nie muszę używać lusterka do jej nałożenia ;-)

      Usuń
  10. Mam tą pomadkę i tak samo jak Ty jestem z niej zadowolona :) Czekam teraz na tą promocję w Rossmanie i kupię jeszcze ciemniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ciemniejszy też jest piękny :-) ja muszę sobie na razie darować, bo wczoraj kliknęłam kolejną pomadkę z mac :-)

      Usuń
  11. piękne zdjęcia :) i kolorek też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. długo nie mogłam się zdecydować jaki kolor wybrać tej pomadki :) padło jednak na pink possibilities :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lekko "odmładza" i dodaje świeżości ;-)

      Usuń
  14. Piękny, delikatny kolorek. Mam 130 i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień również jest świetny :)

      Usuń
  15. Cudowna :) też poluję na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto ją dorwać na zbliżającej się promocji :-)

      Usuń
  16. Mam tą pomadkę i uwielbiam ją ! Oprócz niej mam z tej serii jeszcze 2 odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chętnie bym dokupiła więcej, ale na razie muszę się jakoś opanować ;-)

      Usuń
  17. Piękny kolorek, niestety dla mnie za jasny ;) Ale rozejrzę się za jakąś z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ciemniejsze odcienie, również całkiem fajne :-)

      Usuń
  18. Ślicznie prezentuje się na ustach. Czekam na promocje w Rossmannie i obiecuje sobie że ją kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz ;-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dla mnie idealne na co dzień, choć za ciemniejszymi też przepadam :-)

      Usuń
  20. świetny kolorek ! zapoluje na nia w rossmanie na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest :) ja czekam na obniżkę na pomadki w Rossmannie i kupię sobie jakąś Whisperkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chętnie jakąś wzięła... ;-)

      Usuń
  22. Ładny kolor, taki delikatny. Czekam na promocje w Rossmannie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :-) Udanych zakupów :-)

      Usuń
  23. Piękny kolor:) ja mam Coral Ambition i ją uwielbiam! Koniecznie spójrz na nią przy następnych zakupach jeśli lubisz takie koralowe kolory na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubię, lubię :-) Zerknę na pewno :-)

      Usuń
  24. Na ustach wygląda cudownie, podoba mi się ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna pomadka i jak wspaniale wygląda na ustach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba się za nią rozejrzę gdy będzie promocja na pomadki w Rosmannie. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny kolor! :) na moich pewnie byłby ciemny jak zwykle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dość ciemne usta i o dziwo wychodzi bardzo jasna ;-)

      Usuń
  28. Za różami nie przepadam, ale ten naprawdę ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkie róże, bo dobrze w nich wyglądam ;-)

      Usuń
  29. Bardzo ładny odcień, też ostatnio podobny wpadł w me łapki, ale innej marki :)
    A i ja również często kupuję pomadki w podobnym odcieniu, różnych marek- szczególnie w moim przypadku dotyczy to czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wrecz przeciwnie, nie mam zadnej pomadki do ust, wyłącznie te ochronne, bezbarwne. Kolor prezentuje sie bosko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie liczę moich stanów magazynowych ;-)

      Usuń
  31. jejku jaki piekny kolor! mozna sie zakochac <3

    Z przyjemnością obserwuje! :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny kolorek, w sam raz na wiosenną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:-) Noszę go teraz bardzo często :-)

      Usuń
  33. Świetny kolor.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie prezentuje się na ustach i chętnie rozejrzę się za innym odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomadek używam rzadko ale kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku lat namiętnie maluję usta ;-)

      Usuń
  36. lubię takie miękkie pomadki, ale ten kolor jest totalnie nie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny odcień :) Ja potrzebowałabym czegoś w odcieniu ust

    OdpowiedzUsuń
  38. widać, że nie wysusza ust a nawilża, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej duży plus, nie wysusza nic a nic :-)

      Usuń
  39. Mam i też bardzo lubię :) Posiadam kolor 130, który jest w sumie bardzo podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, znam bardzo dobrze Twoją przypadłość :). Sama uwielbiam szminki i wszelkie mazidła do ust, a moja miłość zazwyczaj nie kończy się dobrze dla mojego portfela :P.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolorek, niestety mi w takich pastelach nie najlepiej ;c Ja dobrze czuję się w bordowych, ciemniejszych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. * zapomnialam dodać, że obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny odcień ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo dobrego o niej słyszałam,na pewno dorwę ją w ostatnim tygodniu Rossmanowskiej przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym jeszcze jakąś przygarnęła, ale muszę się opanować ;-)

      Usuń
  45. Ślicznie wygląda na Twoich ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda ciekawie, ale ja mam trochę stracha przy kupowaniu nowych szminek, bo w sklepie jakaś mi się podoba, a potem w domu okazuje się, że wcale do mnie nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny kolor:) Mam dwie pomadki z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No coś wiem o tym pojęciu "muszę ją mieć", jak wpadnie mi coś w oko to koniec, dopnę swego choćby nie wiem co :)
    Kolor śliczny, bardzo subtelny i faktycznie z wykończeniem jak przy błyszczykach.

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładny kolorek i masz fajny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam ją, ładna ale do mnie nie pasowała, więc trafiła w inne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bajeczna! *.* Kocham takie delikatesowe róż na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny kolor! Chyba się skuszę na nią w trakcie promocji Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ladny kolorek, idealny do "torebki" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też mam tę szminkę tylko o innym odcieniu. Bardzo ją lubię,choć mój szał ukierunkowuje się na podkłady i róże :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Też mam dużo pomadek, a tą też na pewno kupię, bo ogromnie mi się podoba i jest w moim kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też mam dużo pomadek, a tą też na pewno kupię, bo ogromnie mi się podoba i jest w moim kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam ten sam problem, gdy wracam z rosmanna/sephory mojego chłopaka nie dziwi juz to ze znowu przyniosłem do domu nowa pomadkę. Sam gdy chce mnie uszczęśliwić kupuje mi nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. wooow...cudowny kolorek...własnie takie uwielbiam najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  59. kolorek bajeczny może kiedy się skusze

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam ją na liście zakupowej na poniedziałek :)
    Już nie moge się doczekac !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna, aż mam ochotę się na nią skupić. Kolorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  62. o jeny, ale cudowny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam te pomadki! Polecam Ci szczególnie odcień Lust For Blush! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy